Mapa 3 - podziemia, lokacje | 2 - Zew Malassy - mapy | Heroes VI - Cienie Mroku
Aktualizacja:
Mapa 3: podziemia, lokacje

1 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
3 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
4 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
5 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
6 - mroczna grań (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
7 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
8 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
9 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
10 - ołtarz rozproszenia magii (wojska bohatera zyskują "Niewrażliwość na Magię" na pierwsze 3 tury walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
11 - posterunek Mrocznych Elfów (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)
12 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)
13 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
14 - mroczna iglica (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
15 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
16 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
17 - martwe pole (wszystkie żyjące stworzenia przeciwnika zadają w najbliższej bitwie o 10% mniejsze obrażenia i mają 10% mniej punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
18 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
19 - fala chaosu (w następnej bitwie na polu bitwy pojawi się sterowany przez komputer Czerw Otchłani, pożre losowy oddział stworzeń przeciwnika i zacznie go trawić. Aby uwolnic pożarty oddział, przeciwnik będzie musiał zabić Czerwia. Heros może odwiedzić to miejsce tylko raz)
20 - rozlewiska lawy (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
21 - ołtarz zniszczenia (na początku bitwy na wszystkie stworzenia przeciwnika spadnie Burza Ognia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
22 - miasto
23 - fort
R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)
K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
X1, X2, X3 - wyjścia na powierzchnię
P1, P2, P3 - portale dwukierunkowe
0
Komentarze czytelników
vojak_2 Generał
ok, dzięki.
Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
