Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry, indeks sekcji poradnika stworzonego dla gry Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness przez gry-online.pl
Aktualizacja:
- Jednostki Lochu
- KAMPANIA LOCHU
- 1 - Inne Elfy - zadania główne
- 1 - Inne Elfy - zadania dodatkowe
- 1 - Inne Elfy - mapy
- 2 - Zew Malassy - zadania główne
- 2 - Zew Malassy - zadania dodatkowe
- 2 - Zew Malassy - mapy
- 3 - Misja Nieznanej Łzy - zadania główne
- 3 - Misja Nieznanej Łzy - zadania dodatkowe
- 3 - Misja Nieznanej Łzy - mapy
- 4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - zadania główne
- 4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - zadania dodatkowe
- 4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - mapy
- DRUGA KAMPANIA NEKROPOLII
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania dodatkowe
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - mapy
- 2 - Ulotna nadzieja - zadania główne
- 2 - Ulotna nadzieja - zadania dodatkowe
- 2 - Ulotna nadzieja - mapy
- 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne
- 3 - Całun Minionego Świata - zadania dodatkowe
- 3 - Całun Minionego Świata - mapy
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania dodatkowe
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Jednostki Lochu
- KAMPANIA LOCHU
- 1 - Inne Elfy - zadania główne
- 1 - Inne Elfy - zadania dodatkowe
- 1 - Inne Elfy - mapy
- 2 - Zew Malassy - zadania główne
- 2 - Zew Malassy - zadania dodatkowe
- 2 - Zew Malassy - mapy
- 3 - Misja Nieznanej Łzy - zadania główne
- 3 - Misja Nieznanej Łzy - zadania dodatkowe
- 3 - Misja Nieznanej Łzy - mapy
- 4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - zadania główne
- 4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - zadania dodatkowe
- 4 - Zagłada, Która Dotknęła Konos - mapy
- DRUGA KAMPANIA NEKROPOLII
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania dodatkowe
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - mapy
- 2 - Ulotna nadzieja - zadania główne
- 2 - Ulotna nadzieja - zadania dodatkowe
- 2 - Ulotna nadzieja - mapy
- 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne
- 3 - Całun Minionego Świata - zadania dodatkowe
- 3 - Całun Minionego Świata - mapy
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania dodatkowe
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.