Heroes 6 Shades of Darkness: Machiny Wojenne (1/2)
Aktualizacja:
Machiny Wojenne (1/2)
Cel: zniszczyć 3 wrogie katapulty przed upływem 21 dni

Kolejne zadanie z limitem czasowym. Zanim wyruszymy na północ musimy przyszykować się do walki. W naszym mieście budujemy wszystkie budowle konieczne do rekrutowania jednostek a następnie odkładamy surowce na Ulepszony Miejski Portal - będzie on nam niezbędny do sprawnego poruszania się po mapie. W międzyczasie dokańczamy eksplorację wyspy. W pierwszej kolejności proponuję pokonać kolejnego bohatera przystani powiązanego z zadaniem "Napastliwe światło" (M1, 4) a następnie wyruszyć na południe, gdzie znajduje się Zwój Wiecznej Przysięgi (M1, 5) związany z misją dodatkową "Nieumarli za ojczyznę". Dzięki niemu każdy odwiedzony masowy grób (M1, 6) zwiększy stan osobowy naszej armii.

Teraz możemy przejąć lokalny fort (M1, 7). Musimy też zwracać uwagę na plażę (M1, 8), gdyż wojska Przystani będą nieustannie wysyłały w jej kierunku coraz to kolejnych bohaterów, zdolnych do przejęcia fortów i miast podczas naszej nieobecności. Aby uciszyć wszystkie trzy katapulty będziemy potrzebowali około 10 tur (licząc, że wędrówkę rozpoczniemy w Nelsham-Nadin). Jeśli mamy wystarczająco czasu powinniśmy zebrać dodatkowe wojska oraz ulepszyć naszych strzelców. Teraz możemy ruszyć do portalu (M2, P1) bronionego przez ostatniego bohatera Przystani z "Napastliwego Światła" (M1, 9).

Pokonanie przeciwnika aktywuje dalszą część misji; tymczasowo możemy ją zignorować - musimy skupić się na zniszczeniu katapult. Jako, że znajdujący się przed nami portal jest jednostronny nie będziemy mieli możliwości powrotu i obrony Nelsham-Nadin do czasu, aż nie postawimy w nim Ulepszonego Miejskiego Portalu. Ruszamy w drogę!
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Heroes 6 Shades of Darkness: Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Heroes 6 Shades of Darkness: Oblężenie Nelsham-Nadin
- Heroes 6 Shades of Darkness: Machiny Wojenne (1/2)
- Heroes 6 Shades of Darkness: Napastliwe Światło
- Heroes 6 Shades of Darkness: Machiny Wojenne (2/2)
- Heroes 6 Shades of Darkness: Napastliwe Światło - część 2
- Heroes 6 Shades of Darkness: Most na Wąwozie Nelshama
- Heroes 6 Shades of Darkness: Książęca duma
- Heroes 6 Shades of Darkness: Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
vojak_2 Generał
ok, dzięki.
Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
