Oblężenie Nelsham-Nadin | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
Aktualizacja:
Oblężenie Nelsham-Nadin
Cel: dotrzeć do miasta Nelsham-Nadin w ciągu 7 dni
Nagroda: 6000 XP, +2 obrona, +2 obrona przed magią, Hełm Myrandy

Pierwsza misja nowej kampanii Nekropolii to ciągły wyścig z czasem. Prawie każde przydzielone nam zadanie będzie posiadało określoną liczbę dni, przeznaczoną na jego wykonanie - limit, którego nie możemy przekroczyć. Ze względu na te ograniczenia będziemy musieli nieustannie oszczędzać nasze wojska, gdyż powrót do miasta celem uzupełnienia strat będzie tutaj rzadkością.

Misję rozpoczynamy we wschodniej części mapy (M1, 1). Nasze oddziały dopadła zaraza, przez którą codziennie tracimy kilka Wampirów, Liszy oraz Tkaczek Przeznaczenia. Ruszamy na południe w kierunku mostu. Po drodze możemy odwiedzić grobowiec (M2, 3) co zapewni nam kilka dodatkowych jednostek. Możemy teraz przekroczyć most. Na jego końcu będzie czekał na nas bohater Przystani (M1, 2) - zbliżenie się do niego rozpocznie kolejne zadanie główne: "Napastliwe Światło". Po pokonaniu adwersarza możemy ruszyć ścieżką na północ. Po drodze polecam zdobyć zarówno tartak jak i kopalnię rudy, gdyż stały dopływ surowców będzie nam wkrótce niezbędny. Teraz wystarczy porozmawiać z Ludmiłą znajdującą się na zewnątrz fortecy Nelsham-Nadin (M1, 3). W międzyczasie powinniśmy również otrzymać zadanie dodatkowe "Nieumarli za ojczyznę" oraz kolejne zadanie główne powiązane z "Oblężeniem Nelsham-Nadin" - "Machiny Wojenne".

Misja ta zostanie uznana za zakończoną dopiero po wypełnieniu wszystkich pozostałych zadań głównych: "Napastliwe Światło", "Napastliwe Światło - część 2", "Machiny Wojenne" oraz "Most na Wąwozie Nelshama".
0
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Oblężenie Nelsham-Nadin | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Machiny Wojenne (1/2) | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Napastliwe Światło | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Machiny Wojenne (2/2) | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Napastliwe Światło - część 2 | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Most na Wąwozie Nelshama | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Książęca duma | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- 1 - Samolubny Wyznawca Światła - zadania główne
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
vojak_2 Generał
ok, dzięki.
Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
