Heroes 6 Shades of Darkness: Smok Cienia, Czarny Smok
Aktualizacja:
Smok Cienia / Czarny Smok
Smok Cienia

Statystyki:

Atrybuty:
- Oddech Uwiądu: Smok Cienia atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Smok Cienia, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
- Serce ciemności: Każdy Smok Cienia zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
- Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Czarny Smok

Statystyki:

Atrybuty:
- Oddech Uwiądu: Czarny Smok atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Czarny Smok, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
- Serce ciemności: Każdy Czarny Smok zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
- Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
- Niewrażliwośc na magię: Czarny Smok nie może stać się celem zaklęć. Wymierzone w niego obrażenia od magii ulegają zmniejszeniu o 30%.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Opis:
Najsilniejsza jednostka armii Lochu powraca. Smoki Cienia oraz Czarne Smoki są bardzo silnymi, jednostkami latającymi zdolnymi zarówno do "partyzantki" jak i walki na pierwszej linii frontu. Ich duża wytrzymałość jest dodatkowo spotęgowana przerażającą obecnością, zdolną do zablokowania ruchu przeciwników. Podstawowym atakiem smoków jest oddech uwiądu - trafiony przeciwnik będzie otrzymywał obrażenia od magii ciemności aż do końca walki. Oprócz tego sama obecność smoków w armii zwiększa skuteczność wszystkich mrocznych zdolności. Jakby tego było mało, Czarne Smoki są niepodatne na zaklęcia i otrzymują znacznie zmniejszone obrażenia od magii.
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Heroes 6 Shades of Darkness: Jednostki Lochu
- Heroes 6 Shades of Darkness: Zabójca, Cień
- Heroes 6 Shades of Darkness: Przyczajona, Tancerka Czakramów
- Heroes 6 Shades of Darkness: Czychający w Cieniu, Cichy Obserwator
- Heroes 6 Shades of Darkness: Minotaur, Minotaur Strażnik
- Heroes 6 Shades of Darkness: Mantykora, Chimera
- Heroes 6 Shades of Darkness: Bezimienny, Bezimienny Władca Marionetek
- Heroes 6 Shades of Darkness: Smok Cienia, Czarny Smok
- Heroes 6 Shades of Darkness: Jednostki Lochu
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
vojak_2 Generał
ok, dzięki.
Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
