Heroes 6 Shades of Darkness: Smok Cienia, Czarny Smok

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Smok Cienia / Czarny Smok

Smok Cienia

Statystyki - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Oddech Uwiądu: Smok Cienia atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Smok Cienia, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
  2. Serce ciemności: Każdy Smok Cienia zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
  3. Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
  4. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  5. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Czarny Smok

Statystyki - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Oddech Uwiądu: Czarny Smok atakuje zadając 100% obrażeń od Magii Ciemności oraz dodatkowe 15% systematycznych obrażeń za każdym razem, gdy zaatakowany przeciwnik podejmie jakieś działania, póki nie zginie lub walka nie dobiegnie końca. Z każdą turą wartość systematycznych obrażeń wzrasta o 1% bazowego poziomu obrażeń jaki zadaje Czarny Smok, aż do maksymalnej wartości 20%. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
  2. Serce ciemności: Każdy Czarny Smok zwiększa obrażenia oraz czas trwania wszystkich mrocznych zdolności o 0,5% aż do maksymalnej wartości 5%.
  3. Przerażająca obecność: Nieprzyjacielskie oddziały stojące w pobliżu Smoka Cienia mają 20% szans na popadnięcie w katatonię oraz 80% szans na obniżenie morale o 15 punktów.
  4. Niewrażliwośc na magię: Czarny Smok nie może stać się celem zaklęć. Wymierzone w niego obrażenia od magii ulegają zmniejszeniu o 30%.
  5. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  6. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Najsilniejsza jednostka armii Lochu powraca. Smoki Cienia oraz Czarne Smoki są bardzo silnymi, jednostkami latającymi zdolnymi zarówno do "partyzantki" jak i walki na pierwszej linii frontu. Ich duża wytrzymałość jest dodatkowo spotęgowana przerażającą obecnością, zdolną do zablokowania ruchu przeciwników. Podstawowym atakiem smoków jest oddech uwiądu - trafiony przeciwnik będzie otrzymywał obrażenia od magii ciemności aż do końca walki. Oprócz tego sama obecność smoków w armii zwiększa skuteczność wszystkich mrocznych zdolności. Jakby tego było mało, Czarne Smokiniepodatne na zaklęcia i otrzymują znacznie zmniejszone obrażenia od magii.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2013-06-08
22:12

vojak_2 Generał

vojak_2

a jaki poziom trudności?

Komentarz: vojak_2
2013-06-08
22:21

zanonimizowany23874 Legend

sredni

Komentarz: zanonimizowany23874
2013-06-10
11:10

vojak_2 Generał

vojak_2

ok, dzięki.

Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.

Komentarz: vojak_2
2013-06-10
11:49

zanonimizowany23874 Legend

w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem

Komentarz: zanonimizowany23874
2013-06-15
19:56

zanonimizowany925637 Junior

Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.

Komentarz: zanonimizowany925637
2013-06-15
19:59

zanonimizowany925637 Junior

a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.

Komentarz: zanonimizowany925637
2013-06-15
20:21

zanonimizowany23874 Legend

na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke

Komentarz: zanonimizowany23874
2014-11-26
17:00

zanonimizowany1049702 Junior

Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa

Komentarz: zanonimizowany1049702

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl