Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePC
Okładka Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness (PC)

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku PC

Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness | Might & Magic: Heroes VI - Dungeon | Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness

Samodzielny dodatek do przebojowej gry strategicznej Might & Magic: Heroes VI. Rozszerzenie wyprodukowane zostało przez studio Virtuos, znane przede wszystkim z dokonań w zakresie grafiki komputerowej (współpracowało m.in.

To jest dodatek do gry Might & Magic: Heroes VI.

Strategiczne | fantasy | turowe | Might & Magic | multiplayer

PC Windows
Okładka Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darkness (PC)

producent: Virtuos

wydawca: Ubisoft

wydawca PL: Ubisoft GmbH

Strona oficjalna

Polskie napisy i dialogiPolskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

2maja2013

2maja2013

pudełko PL

Might & Magic: Heroes VI - Shades of Darknes to dodatek do wydanej w 2011 roku udanej strategii fantasy rozgrywanej w systemie turowym. Jest to rozszerzenie samodzielne, więc do działania nie wymaga posiadania podstawowej wersji gry.

Produkcja wzbogaca Might & Magic: Heroes VI o dodatkową frakcję - Lochy, którą dowodzą mroczne elfy. Istoty te opuściły las Irollan i aby uniknąć zagłady, zawarły bluźnierczy pakt z demonami bez twarzy. W rezultacie stały się mieszkającymi w podziemiach wyrzutkami i cała rasa znana jest obecnie głównie jako podstępni zabójcy.

Dodatek pozwala na przejście dwóch kampanii, każda składająca się z czterech misji. W pierwszej z nich możemy objąć kontrolę nad nową frakcją, w drugiej pod naszą komendę trafiają siły Nekropolii, na czele nowym bohaterem - lordem Veinem. W obu przygodach zwiedzimy niezbadane dotąd rejony krainy Ashan. Podczas przygód dowiemy się też wiele nowego na temat pochodzenia zamieszkujących ten świat ludów.

Głównym bohaterem całego dodatku jest znany z Heroes of Might & Magic V Raelag, czyli zdolny manipulator z demoniczną przeszłością. W trakcie kolejnych misji poznajemy historię z jego młodości, gdy zakładał ukryte miasto mrocznych elfów.

Wprowadzenie frakcji Lochów daje nam dostęp do kilkunastu dodatkowych oddziałów oraz ponad dziesięciu nowych bohaterów. Dodatkowo zostaliśmy obdarowani czterema kolejnymi typami broni rodowej, ośmioma nowymi budynkami na mapie przygody oraz dwoma zestawami artefaktów.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Ocena czytelników: 8,1 / 10 na podstawie 214 głosów czytelników.

Oczekiwania czytelników przed premierą: 8.6 / 10 na podstawie 48 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 69,90 PLN

Gry podobne do Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Klasyfikacja PEGI Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy. Gra, która pozwala łączyć się z innymi osobami poprzez Internet.

Wymagania sprzętowe Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Core 2 Duo 2.0 GHz, 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 GTX lub lepsza), 11 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Recenzja gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - schodzimy do podziemia
Recenzja gry Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - schodzimy do podziemia

Recenzja 18 maja 2013, 10:00

Przeciwnicy nie zasypiają gruszek w popiele i starają się jak najczęściej uprzykrzać nam życie szybkimi rajdami. Często dysponują liczniejszymi siłami, a co gorsza – takowe pojawiają się w kluczowych miejscach na mapie. Dodatkowo każda z misji oferuje iście imponującą liczbę zadań pobocznych, które w większości przypadków wymagają ganiania po niemal całej planszy oraz determinują konieczność wybudowania w zamkach instalacji ulepszających poszczególne typy jednostek. Tym samym gracz staje przed dość karkołomnym wyborem pomiędzy modernizacją własnych sił militarnych a ubiegnięciem kolejnej inwazji zagonów przeciwnika. Taki zabieg zmusza do korzystania z przynajmniej dwóch bohaterów w jednym momencie. Przyznam, że rozwiązanie to bardzo przypadło mi do gustu – jest trudniej, ale za to bardziej strategicznie. Jednak do gry wkradł się swego rodzaju babol, ewidentnie stawiający Cienie mroku na przegranej pozycji.