Heroes 6 Shades of Darkness: Mapa Misja Nieznanej Łzy podziemia, lokacje

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mapa 4: podziemia, lokacje

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP - Mapa 4 - podziemia, lokacje | 3 - Misja Nieznanej Łzy - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - kapliczka lodowej perły (zapewnia +10 do inicjatywy do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

3 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

4 - ołtarz skupienia (magiczna kapliczka wykorzystująca moc jeziora, lokacja powiązana z zadaniem)

5 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

6 - siedziba najeźdźców (właściciel tej lokacji otrzymuje po każdej bitwie złoto)

7 - kapliczka siódmego smoka (w tej kapliczce bohater może awansować na wyższy poziom doświadczenia po uiszczeniu opłaty 7 kryształów i 11000 sztuk złota. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w grze)

8 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

9 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)

11 - mroczna grań (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

12 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

13 - mroczny kurhan (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

14 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

15 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

16 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

17 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

18 - świątynia zadumy (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

19 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)

20 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

21 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

22 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

23 - kula usługi CONFLUX (kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)

24 - miasto

25 - fort

T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2013-06-08
22:12

vojak_2 Generał

vojak_2

a jaki poziom trudności?

Komentarz: vojak_2
2013-06-08
22:21

zanonimizowany23874 Legend

sredni

Komentarz: zanonimizowany23874
2013-06-10
11:10

vojak_2 Generał

vojak_2

ok, dzięki.

Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.

Komentarz: vojak_2
2013-06-10
11:49

zanonimizowany23874 Legend

w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem

Komentarz: zanonimizowany23874
2013-06-15
19:56

zanonimizowany925637 Junior

Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.

Komentarz: zanonimizowany925637
2013-06-15
19:59

zanonimizowany925637 Junior

a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.

Komentarz: zanonimizowany925637
2013-06-15
20:21

zanonimizowany23874 Legend

na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke

Komentarz: zanonimizowany23874
2014-11-26
17:00

zanonimizowany1049702 Junior

Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa

Komentarz: zanonimizowany1049702

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl