Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 2 - lokacje | 4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mapa 2: lokacje

1 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5 - Mapa 2 - lokacje | 4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

2 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - siedziba najeźdźców (właściciel tej lokacji otrzymuje po każdej bitwie złoto)

4 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

5 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

6 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna)

7 - latarnia morska (zwiększa liczbę punktów ruchu na morzu)

8 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

9 - stocznia (pozwala wybudować okręt za cenę 10 sztuk drewna i 2500 złota)

10 - kapliczka lodowej perły (zapewnia +10 do inicjatywy do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

11 - latarnia (zwiększa morale w następnej bitwie. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

12 - wrota żywiołów (pozwalają rekrutować jednostki żywiołaków)

13 - rozbity galeon (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

14 - świątynia zadumy (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

15 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

16 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

17 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)

18 - smocza utopia (broniące tej lokacji smoki skrywają najrzadsze artefakty dostępne w grze)

19 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)

20 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

21 - magiczna menażeria (pozwala na werbunek neutralnych stworzeń nie będących żywiołakami)

22 - symbol Arkatha (zapewnia premię +5 do obrony i obrony przed magią do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

23 - martwe pole (wszystkie żyjące stworzenia przeciwnika zadają w najbliższej bitwie o 10% mniejsze obrażenia i mają 10% mniej punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

24 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

25 - ruiny (są strzeżone przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

26 - chór wiernych (zapewnia premię +5 do przywództwa i mocy magicznej na czas najbliższej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

27 - piekielna kuźnia (zapewnia premię +5 do mocy ataku i siły magicznej do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

28 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

29 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

30 - kapliczka demonów (zapewnia premię +5 do siły ataku i przeznaczenia do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

31 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

32 - wrota piekieł (są strzeżone przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

33 - posąg gryfa (zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię 20% do punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

34 - ołtarz zniszczenia (na początku bitwy na wszystkie stworzenia przeciwnika spadnie Burza Ognia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

35 - ster czasu (bohater, który odwiedzi to miejsce zużywa punkty ruchu o 20% wolniej, a w najbliższej bitwie oddziały przeciwnika mają inicjatywę obniżoną o 10 punktów. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

36 - wartownia wojenników (po każdej bitwie bohater otrzymuje premię do punktów ruchu za każdy posiadany budynek; +3 za pierwszy, +2 za drugi, +1 za każdy kolejny)

37 - obóz barbarzyńców (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

38 - kapliczka siódmego smoka (w tej kapliczce bohater może awansować na wyższy poziom doświadczenia po uiszczeniu opłaty 7 kryształów i 11000 sztuk złota. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w grze)

39 - fala chaosu (w następnej bitwie na polu bitwy pojawi się sterowany przez komputer Czerw Otchłani, pożre losowy oddział stworzeń przeciwnika i zacznie go trawić. Aby uwolnic pożarty oddział, przeciwnik będzie musiał zabić Czerwia. Heros może odwiedzić to miejsce tylko raz)

40 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

41 - ołtarz rozproszenia magii (wojska bohatera zyskują "Niewrażliwość na Magię" na pierwsze 3 tury walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

42 - posterunek Mrocznych Elfów (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

43 - miasto

44 - fort

P1 - portal dwukierunkowy

P2 - portal jednokierunkowy

P3 - portal do ostatniego bossa

T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)