Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Próba Słuchu | 2 - Zew Malassy - zadania główne | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Próba Słuchu

Cel: zebrać trzy Mroczne szepty

Nagroda: 10200 XP, +5 moc magiczna

Rozmowa z napotkanym Bezimiennymi (M1, 5) rozpocznie Próbę Słuchu - Próba Słuchu | 2 - Zew Malassy - zadania główne | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Rozmowa z napotkanym Bezimiennymi (M1, 5) rozpocznie Próbę Słuchu. Naszym zadaniem jest odnalezienie trzech Mrocznych szeptów rozsianych po okolicy. Pierwszy z nich znajduje się tuż obok nas, kawałek drogi na północ (M1, 6). Bronią go Szare wilki, które nie powinny stanowić dla nas żadnej przeszkody. Po pokonaniu przeciwników możemy zebrać szept i ruszyć w dalszą drogę. Drugi szept (M1, 7) jest broniony przez grupę Minotaurów Strażników. Walka ta jest dosyć prosta o ile będziemy trzymać ich na dystans.

Trzeci szept znajduje się bezpośrednio za Cienistymi Panterami (M1, 8) - Próba Słuchu | 2 - Zew Malassy - zadania główne | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Trzeci szept znajduje się bezpośrednio za Cienistymi Panterami (M1, 8). Proponuję zapisać stan gry i rozgrywać tę walkę tak długo, aż nasze straty będą minimalne. Niestety pantery zaczynają starcie w ukryciu, stąd tez musimy przewidzieć drogę, którą będą się one poruszały. Opłaca się wczytywać stan gry tak długo, aż w walce nie napotkamy tylko jednej grupy przeciwników - o wiele łatwiej jest atakować jedną duża grupę panter niż poszukiwać kilku mniejszych. Gdy już uda nam się wygrać walkę, możemy podnieść ostatni szept.

Ponownie pojawią się Bezimienni i poproszą nas o dokonanie wyboru: czy w razie klęski wsparłby on Menana czy Sylsaia. Nagrodą za poprawny wybór jest dodatkowe 100 punktów ścieżki Krwi bądź Łez. Po wybraniu naszej odpowiedzi próba zakończy się sukcesem, a my będziemy mogli ruszyć dalej na wschód.