Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 4 - podziemia, lokacje | 3 - Misja Nieznanej Łzy - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Mapa 4: podziemia, lokacje

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP - Mapa 4 - podziemia, lokacje | 3 - Misja Nieznanej Łzy - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - kapliczka lodowej perły (zapewnia +10 do inicjatywy do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

3 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

4 - ołtarz skupienia (magiczna kapliczka wykorzystująca moc jeziora, lokacja powiązana z zadaniem)

5 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

6 - siedziba najeźdźców (właściciel tej lokacji otrzymuje po każdej bitwie złoto)

7 - kapliczka siódmego smoka (w tej kapliczce bohater może awansować na wyższy poziom doświadczenia po uiszczeniu opłaty 7 kryształów i 11000 sztuk złota. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w grze)

8 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

9 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)

11 - mroczna grań (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

12 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

13 - mroczny kurhan (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

14 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

15 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

16 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

17 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

18 - świątynia zadumy (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

19 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)

20 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

21 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

22 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

23 - kula usługi CONFLUX (kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)

24 - miasto

25 - fort

T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)