Królestwo Ognia | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
Aktualizacja:
Królestwo Ognia
Cel: dotrzeć do serca wulkanu, pokonać Uriela
Nagroda: 10000 XP, +3 siła ataku

UWAGA! Koniecznie zapiszmy stan gry! Próbę Ognia rozpoczniemy od rozmowy z Dziewicą (M1, 12). Naszym zadaniem jest wykorzystanie otrzymanych Żywiołaków Ognia i dotarcie wraz z nimi do serca wulkanu. Po drodze napotkamy kilka oddziałów Inferno, z którymi walka będzie nieunikniona. Żywiołaki Ognia są stworzeniami walczącymi na dystans, lecz zadającymi bardzo duże obrażenia w kontrataku. Najważniejsze jednak będą ciosy Veina, który powinien zredukować liczebność oddziałów przeciwnika i pozwolić Żywiołakom na dobicie ich.

U celu podróży będzie czekał na nas Uriel (M1, 13). Tak jak pozostałe stworzenia półboskie, tak i on wymaga skorzystania z pomocy stworzeń legendarnych. Na szczęście tuż przed walką odzyskamy nasze ulubione oddziały. Teraz możemy śmiało przystąpić do starcia. Uriel przywoła do pomocy dużą grupę Strażników - niestety będziemy musieli pokonać zarówno anioła jak i jego obstawę. Proponuję w pierwszej kolejności wyeliminować z walki niebianina a następnie powoli redukować liczebność jego zastępów. Opłaca się korzystać z zaklęć przywracających życie naszym oddziałom (regeneracja bądź wyssanie życia) w celu zredukowania strat. Tak jak w przypadku dwóch poprzednich bossów tak i tutaj otrzymamy artefakt oraz Esencę Żywiołaka Ognia, którą musimy odnieść do wrót żywiołów (M1, 14).
0
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Władca Żywiołów | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Wody | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Powietrza | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Ognia | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Ziemi | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Krucjata Światłości | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Kwestia Równowagi | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Wcielenie Pustki | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.