Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 4 - powierzchnia cz.2, lokacje | 3 - Całun Minionego Świata - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Mapa 4: powierzchnia cz.2, lokacje

1 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera - Mapa 4 - powierzchnia cz.2, lokacje | 3 - Całun Minionego Świata - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

2 - ślepa kapłanka (na morzu) (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

4 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

5 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

6 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)

7 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

8 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

9 - koralowa jaskinia (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

10 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

11 - posąg gryfa (zapewnia stworzeniom latającym w armii bohatera premię 20% do punktów życia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

12 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)

13 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

14 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

15 - koralowy ołtarz / krypta (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

16 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

17 - smocze źródło (dwukrotnie zwiększa maksymalną ilość many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

18 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

19 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna)

20 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

21 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)

22 - stocznia (pozwala wybudować okręt za cenę 10 sztuk drewna i 2500 złota)

23 - posąg centaura (zapewnia bohaterowi premię +5 punktów ruchu oraz +10% obrażeń stworzeń strzelających w armii do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

24 - piekielna kuźnia (zapewnia premię +5 do mocy ataku i siły magicznej do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

25 - rozbity galeon (jest strzeżony przez oddziały nieprzyjaciela - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

26 - smocza utopia (broniące tej lokacji smoki skrywają najrzadsze artefakty dostępne w grze)

27 - studnia dusz (zapewnia premię +10 do mocy magicznej do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

28 - miasto

29 - fort

P9 - wir prowadzący do poprzedniej lokacji

P0 - portal dwukierunkowy

X1, X2 - zejścia do podziemi

T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)