Mapa 2 - lokacje | 1 - Samolubny Wyznawca Światła - mapy
Aktualizacja:
Mapa 2: lokacje

1 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)
2 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
3 - grobowiec / koszary (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)
4 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
5 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)
6 - cmentarz (pozwala rekrutować jednostki frakcji Nekropolia)
7 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
8 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)
9 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
10 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)
11 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)
12 - ołtarz rozproszenia magii (wojska bohatera zyskują "Niewrażliwość na Magię" na pierwsze 3 tury walki. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)
13 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
14 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)
15 - tygiel Jadu Duszy (na początku bitwy wszystkie wrogie oddziały doświadczają objawów "Zatrucia". Tym samym w każdej turze otrzymują 50 obrażeń od Magii Ciemności a ich inicjatywa zostaje zmniejszona o 5. Czas trwania 3 tury. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)
16 - miasto
17 - fort
P1 - portal jednokierunkowy wraz z wyjściem (na północy)
T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)
R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)
K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)
Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
