Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 2 - powierzchnia, lokacje | 2 - Ulotna nadzieja - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Mapa 2: powierzchnia, lokacje

1 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu - Mapa 2 - powierzchnia, lokacje | 2 - Ulotna nadzieja - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

2 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

4 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

5 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

6 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

7 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

8 - grobowiec (zwiększa tygodniowy przyrost stworzeń)

9 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna)

10 - symbol Arkatha (zapewnia premię +5 do obrony i obrony przed magią do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

11 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

12 - wrota żywiołów (pozwalają rekrutować jednostki żywiołaków)

13 - centrum szkoleniowe (pozwala na ulepszenie jednostek w armii bohatera)

14 - fort

15 - miasto

X1 - wejście do Świata Duchów

X2 - zejście do podziemi

P1 - portal dwukierunkowy

T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)