Mantykora / Chimera | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku
Aktualizacja:
Mantykora / Chimera
Mantykora

Statystyki:

Atrybuty:
- Niszczycielskie żądło: Mantykora zadaje wybranemu przeciwnikowi 80% swych standardowych obrażeń lecz unika odwetu. Atak ten zmniejsza żywym stworzeniom punkty ruchu o 4 na 2 tury. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
- Niszczący jad: Mantykora zmniejsza przeciwnikowi obronę przed obrażeniami fizycznymi o 10 punktów. Czas trwania: 1 tura.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Chimera

Statystyki:

Atrybuty:
- Paraliżujące żądło: Chimera zadaje wybranemu przeciwnikowi 100% swych standardowych obrażeń i unika odwetu. Atak ten zmniejsza żywym stworzeniom punkty ruchu o 6 oraz inicjatywę o 10 punktów na 2 tury. Czas do ponownego użycia: 3 tury.
- Jad rozkładu: Chimera zmniejsza przeciwnikowi obronę przed obrażeniami fizycznymi o 15 punktów. Czas trwania: 1 tura.
- Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
- Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.
Opis:
Zarówno Mantykory jak i Chimery są doskonałymi jednostkami wsparcia w armii Lochu. Posiadają one wysoka inicjatywę, często ruszając się jako pierwsze w walce. Dzięki dużej mobilności, po wzmocnieniu przyspieszeniem są w stanie dopaść wrogich strzelców już w pierwszej turze. Jednakże ich rola na tym się nie kończy. Atak żądłem spowalnia najszybsze jednostki wroga, przy czym Chimery zmniejszają inicjatywę przeciwnika o 10 punktów - pozwala to innym oddziałom Lochu na wyeliminowanie go, zanim będzie on w stanie wyprowadzić cios. Jad Mantykor oraz Chimer zmniejsza obronę wroga, dodatkowo zwiększając skuteczność ataku naszych pozostałych oddziałów. Atak naszych lataczy a następnie cios Zabójców lub Cieni potrafi zniszczyć nawet najodporniejszy oddział wroga w ciągu jednej tury.
0
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Jednostki Lochu
- Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku
- Przyczajona / Tancerka Czakramów | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku
- Czychający w Cieniu / Cichy Obserwator | Jednostki Lochu
- Minotaur / Minotaur Strażnik | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku
- Mantykora / Chimera | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku
- Bezimienny / Bezimienny Władca Marionetek | Jednostki Lochu
- Smok Cienia / Czarny Smok | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku
- Jednostki Lochu
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
vojak_2 Generał
ok, dzięki.
Co do nazewnictwa stworzeń, nie powinno być Mantykora / Chimera, ale Mantykora / Skorpikora. Chimera jest jednym z nazw dla ulepszonej mantikory, ale w oryginalnym angielskim tłumaczeniu jest Scorpicore, czyt Skorpikora.
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
