Królestwo Ziemi | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
Aktualizacja:
Królestwo Ziemi
Cel: uwolnić Żywiołaki Ziemi, zająć i utrzymać fort, pokonać Czerwia z Otchłani
Nagroda: 10000 XP, +3 siła ataku

Ponownie czeka nas rozmowa z Matką (M1, 15). Tym razem będziemy mieli do dyspozycji nasze główne siły uderzeniowe. Musimy uwolnić 3 grupy Żywiołaków Ziemi (M1, 16) - dokonamy tego eliminując otaczające je wojska demonów. Kolejnym celem będzie zdobycie, a następnie utrzymanie lokalnego fortu (M1, 17). Zapiszmy stan gry! Po zdobyciu fortecy rozpocznie się jedna z najdłuższych walk tej misji: będziemy musieli wytrzymać 15 tur walki, zaś przeciwnik będzie nieustannie tworzył nowe oddziały. Jeśli oszczędzaliśmy nasze legendarne stworzenia oraz nadal posiadamy w armii duże oddziały Żywiołaków Powietrza oraz Wody zadanie to powinno być banalne. Wystarczy eliminować coraz to kolejne grupy wrogich kreatur nie dając im szans na odwet. Aby przyspieszyć walkę, proponuję wystawić kilka oddziałów stworzeń legendarnych (np. Kiriny i Niebian) za mury fortecy - dzięki temu zniszczą one demony, zanim te wykonają ruch.

Po wytrzymaniu 15 tur walki wrócimy na mapę świata i otrzymamy nowe zadanie - pokonać Czerwia z Otchłani (M1, 18). Jest to prawdopodobnie najsilniejsze ze stworzeń półboskich. Może on pożerać nasze oddziały eliminując je tymczasowo z pola walki. Podobnie jak z pozostałymi bossami pozostaje nam wzmocnić naszych podopiecznych zaklęciami i atakować wroga, aż nie padnie. W nagrodę otrzymamy kolejny artefakt oraz ostatnią już Esencję Żywiołaka Ziemi, którą złożymy we wrotach żywiołów (M1, 19), tym samym wypełniając misję dodatkową "Uciekający strumień". Jednocześnie zakończymy też zadanie główne "Władca Żywiołów".
0
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Władca Żywiołów | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Wody | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Powietrza | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Ognia | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Królestwo Ziemi | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Krucjata Światłości | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Kwestia Równowagi | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Wcielenie Pustki | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne
- Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany23874 Legend
w polskiej wersji jezykowej jest Chimera i takiej wersji sie trzymalem
zanonimizowany925637 Junior
Infiltracja jest prostsza i daje większe szanse na przejście. Może na poziomie łatwym likwidacja byłaby korzystniejsza ale na wyższym to po walkach zostaje niewielka ilość wojska, która raczej nie jest w stanie zdobyć Relikwiarza nie mówiąc o tej babce na końcu.
zanonimizowany925637 Junior
a co do przejścia etapu to kluczem chyba jest to targowisko przy ostatniej ekipie przyczajonych.
zanonimizowany23874 Legend
na srednim mialem zero problemow i po zakonczeniu misji mialem jeszcze tone wojska - kwestia tego, aby nie wytracac go po drodze a w przypadku nawet niewielkich strat powtorzyc walke
zanonimizowany1049702 Junior
Przepraszam, ale niestety kiedy zebrałem obie cieniostale to gdy najeżdżałem na Norbu pokazywało mi że to jednostka neutralna i prawie żaden, gdy do niego podszedłem zabiłem go i dostałem expa
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.