Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pirackie Forty

Cel: zdobyć 2 pirackie forty blokujące nam dalszą wędrówkę, zdobyć centralny fort, podbić 2 forty strzegące głównych wrót

Nagroda: 18000 XP, 50 Zjaw, 45 Trupożerców

Zadanie to jest rozciągnięte w czasie i obejmuje wszystkie nasze działania na aktualnej mapie - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Zadanie to jest rozciągnięte w czasie i obejmuje wszystkie nasze działania na aktualnej mapie. Jako, że przez większą część trwania misji nie będziemy mogli uzupełnić naszych strat proponuję oszczędzać nasze oddziały i minimalizować straty. Grę rozpoczynamy na morzu w lokacji (M1, 1). Jako, że brama (M1, 2) została zatrzaśnięta, będziemy musieli podbić piracką fortecę (M1, 3), aby ją odblokować. Po drodze do celu pamiętajmy, aby pokonać wrogiego bohatera oraz odwiedzić wszystkie lokacje na pierwszej wyspie i zebrać wszystkie surowce. Teraz możemy śmiało przejąć fortecę (M1, 3) i przekroczyć wrota (M1, 2).

Niestety okazuje się, że naszą drogę zablokuje kolejna brama (M1, 4) - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Niestety okazuje się, że naszą drogę zablokuje kolejna brama (M1, 4). Ponownie musimy pokonać wrogiego bohatera, aby ochronić Matkę Namtaru a następnie lądujemy na pobliskiej plaży. Naszym celem jest kolejny fort piratów (M1, 5) - ponownie zbieramy wszystkie surowce i odwiedzamy wszystkie lokacje przed rozpoczęciem oblężenia. Gdy już otworzymy wrota, możemy przekroczyć je (M1, 4) i ruszyć w dalszą drogę.

Naszym następnym celem jest centralny fort (M1, 6) - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Naszym następnym celem jest centralny fort (M1, 6). Po krótkim oblężeniu i ta twierdza wpadnie w nasze ręce. Koniecznie odwiedźmy znajdujące się tuz obok smocze źródło (M1, 7) co rozpocznie zadanie dodatkowe "Smocze Okręty". Odkryjemy również lokację kolejnych, już ostatnich wrót oraz dwóch strzegących ich fortów. Tym razem nasza wycieczka będzie odrobinę dłuższa,

Po wyruszeniu na wody zatoki natrafimy na bohatera piratów - Nalani - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Po wyruszeniu na wody zatoki natrafimy na bohatera piratów - Nalani. Jest to jednocześnie pierwszy bohater posiadający jeden z trzech poszukiwanych przez nas Smoczych Czerepów (z misji "Smocze Okręty"). Następnym celem jest znajdujący się w centrum zatoki obelisk (M1, 8) - odblokuje on nam zadanie dodatkowe "Pirackie Złoto". Teraz możemy śmiało skorzystać z pierwszego wiru-portalu (M2, P1).

Po drugiej stronie napotkamy kolejnego czempiona piratów - właściciela drugiego Smoczego Czerepu (Smocze Okręty) - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Po drugiej stronie napotkamy kolejnego czempiona piratów - właściciela drugiego Smoczego Czerepu ("Smocze Okręty"). Po pokonaniu go możemy ruszyć w dalszą drogę. Zanim dotrzemy do pierwszego z dwóch pozostałych fortów polecam spenetrować okolicę. Zacznijmy od północno-zachodniego kawałka lądu, gdzie w samym rogu mapy znajdziemy drugi obelisk (M1, 9)("Pirackie Złoto"). Warto również pokonać strażników lokalnego obozu barbarzyńców (M2, 19) - w nagrodę otrzymamy dodatkowe oddziały do naszej armii. Gdy już zbierzemy wszystkie przedmioty i odwiedzimy wszystkie lokacje, możemy przejść przez pobliski portal (M2, P2).

Znajdziemy się na centralnej wyspie - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Znajdziemy się na centralnej wyspie. Powoli torujmy sobie drogę w kierunku fortecy piratów (M1, 10) zbierając wszystkie przedmioty oraz zdobywając kolejne bonusy. Na razie możemy zignorować portal (M2, P3) - prowadzi on na niewielką wysepkę, którą prędzej czy później i tak odwiedzimy. Gdy już będziemy gotowi, uderzamy na fort (M1, 10) - połowa zadania za nami. Atak niestety sprowokował pojawienie się kolejnego wroga. Teraz możemy skorzystać z portalu (M2, P3), zakupić okręt w stoczni i pokonać przeciwnika, zanim dotrze on do Matki Namtaru. Ewentualnie możemy skorzystać z portalu (M2, P6) i poczekać na przeciwnika przed wrotami naszego fortu.

Czas ruszyć w kierunku drugiego umocnienia - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Czas ruszyć w kierunku drugiego umocnienia. Podróżując na wschód a następnie na południe wyspy dotrzemy do portalu (M2, P4). Tym razem skorzystajmy z niego. Wylądujemy na skrajnej południowo-wschodniej wyspie, gdzie koniecznie musimy odwiedzić trzeci obelisk (M1, 11)("Pirackie Złoto"). Po zebraniu wszystkich przedmiotów oraz odwiedzeniu centrum szkoleniowego powracamy portalem (M2, P4) na główną wyspę. Tym razem powinniśmy udać się na lokalna plażę (M1, 12) i zakupić okręt. Czeka nas jeszcze jedno starcie z wrogim czempionem - właścicielem ostatniego Smoczego Czerepu ("Smocze Okręty"). Teraz możemy dokończyć oba zadania dodatkowe: "Smocze Okręty" i "Pirackie Złoto". Ich dokładniejszy opis znajdziemy w dalszej części poradnika.

Czas uderzyć na ostatni fort piratów (M1, 13) - Pirackie Forty | 3 - Całun Minionego Świata - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Czas uderzyć na ostatni fort piratów (M1, 13). Po zdobyciu lokacji pojawi się ostatni już bohater piratów, gotowy do ataku na Matkę Namtaru. Możemy przechwycić go za pomocą łodzi pozostawionej na plaży (M1, 12) bądź też skorzystać z portalu (M2, P7) i pokonać go pod wrotami centralnego fortu. Niezależnie od wybranej opcji, zadanie główne będzie uznane za zakończone.