Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Zabójca / Cień

Zabójca

Statystyki - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Cienisty płaszcz: jeśli Zabójca nie zaatakuje przez 2 tury stanie się niewidzialny. Gdy znajduje się w tym stanie ani wrogi bohater, ani jego jednostki nie są w stanie go dostrzec. Zbliżenie się do wrogiego oddziału, atak bądź otrzymanie obrażeń kończy niewidzialność. Zabójca zaatakuje automatycznie przeciwnika, który znajdzie się na sąsiednim polu.
  2. Cios w plecy: atakowanie wrogiego oddziału pod osłoną niewidzialności zwiększa zadawane obrażenia o 20% i unika odwetu. Atak rozprasza Cienisty płaszcz.
  3. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  4. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Cień

Statystyki - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Statystyki:

Atrybuty - Zabójca / Cień | Jednostki Lochu | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Atrybuty:

  1. Cienisty płaszcz: jeśli Cień nie zaatakuje przez 2 tury stanie się niewidzialny. Gdy znajduje się w tym stanie ani wrogi bohater, ani jego jednostki nie są w stanie go dostrzec. Zbliżenie się do wrogiego oddziału, atak bądź otrzymanie obrażeń kończy niewidzialność. Cień zaatakuje automatycznie przeciwnika, który znajdzie się na sąsiednim polu.
  2. Cios w plecy: atakowanie wrogiego oddziału pod osłoną niewidzialności zwiększa zadawane obrażenia o 20% i unika odwetu. Atak rozprasza Cienisty płaszcz.
  3. Zatrute ostrza: trafiony przeciwnik otrzymuje co turę 1 punkt obrażeń (od Magii Ciemności) na każde stworzenie Cień oraz traci 5 punktów inicjatywy. Czas trwania: 3 tury.
  4. Uczeń Malassy: daje 10% odporność na Magię Ciemności, lecz naznacza 10% wrażliwością na Magię Światła. Zaklęcia leczące zadają obrażenia wrogim stworzeniom Lochu.
  5. Jednostka żyjąca: jednostkę tę można leczyć oraz wskrzeszać. Jest ona odporna na efekty wpływające na morale.

Opis:

Zarówno Zabójcy jak i Cienie mają w naszej armii dwa podstawowe zadania: dostać się niepostrzeżenie do najbardziej wrażliwych wrogich oddziałów a następnie wyeliminować je jednym szybkim uderzeniem. Cios w plecy w połączeniu z cienistym płaszczem (oraz zatrutymi ostrzami Cieni) pozwala na bardzo łatwe poruszanie się po polu walki i zadawanie olbrzymich obrażeń. Musimy jednak uważać, gdyż są to jednostki podstawowe i nie posiadają one zbyt dużo punktów życia. Po wykonaniu ataku najlepiej od razu rzucić na naszych asasynów Całun Malassy i przenieść ich w inny region pola walki. Duże zgrupowania Cieni bądź Zabójców potrafią bez problemu pokonać nawet największe stworzenia.