Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 1 - zadania | 4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Mapa 1: zadania

1 - lokacja startowa - Mapa 1 - zadania | 4 - Sen, który nie był tylko snem - mapy - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - lokacja startowa

2 - Matka (Królestwo Wody)

3 - Anastazja (Królestwo Wody)

4 - Belketh (Królestwo Wody)

5 - Odbicie Veina (Królestwo Wody)

6 - Wrota Żywiołów (Woda) (Uciekający strumień)

7 - Smok Eel (Królestwo Wody)

8 - Dziewica (Królestwo Powietrza)

9 - próba powietrza (Królestwo Powietrza)

10 - Ptak Gromu (Królestwo Powietrza)

11 - Wrota Żywiołów (Powietrze) (Uciekający strumień)

12 - Dziewica (Królestwo Ognia)

13 - Uriel (Królestwo Ognia)

14 - Wrota Żywiołów (Ogień) (Uciekający strumień)

15 - Matka (Królestwo Ziemi)

16 - Żywiołaki Ziemi (Królestwo Ziemi)

17 - fort (Królestwo Ziemi)

18 - Czerw z Otchłani (Królestwo Ziemi)

19 - Wrota Żywiołów (Ziemia) (Uciekający strumień)

20 - Starucha (Krucjata Światłości)

21 - Azkaal (Krucjata Światłości)

22 - Róg Wojenny Legionów (Podzieleni - przegramy)

23 - Kryształy Żywiołów (Podzieleni - przegramy)