Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Królestwo Wody | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Królestwo Wody

Cel: zmierzyć się z odbiciem przeszłości Veina; pokonać własne odbicie; pokonać Smoka Eela

Nagroda: 10000 XP, +3 obrona przed magią

Zaraz po wkroczeniu na obszar Królestwa Wody powinniśmy otrzymać zadanie dodatkowe: Podzieleni - przegramy, wykonanie którego znacznie ułatwi nam dalszą rozgrywkę - Królestwo Wody | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Zaraz po wkroczeniu na obszar Królestwa Wody powinniśmy otrzymać zadanie dodatkowe: "Podzieleni - przegramy", wykonanie którego znacznie ułatwi nam dalszą rozgrywkę. Jednak zanim się nim zajmiemy splądrujmy okolicę. Po zebraniu nielicznych surowców możemy uderzyć na Anastazję (M1, 3). Pomimo tego, że posiada ona znacznie większe siły powinniśmy pokonać ją bez strat. Nasz heros powinien koniecznie założyć ekwipunek zwiększający siłę ataku, dzięki czemu jego ciosy oraz ciosy wyprowadzane przez podległe mu wojska błyskawicznie zredukują liczebność oddziałów wroga. Dodatkowo sprawne wykorzystywanie nekromancji pozwoli nam zminimalizować straty. Jeśli utracimy Żywiołaki Powietrza, polecam powtórzyć starcie.

Naszym następnym oponentem będzie Belketh (M1, 4) - Królestwo Wody | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Naszym następnym oponentem będzie Belketh (M1, 4). Jest on odrobinę silniejszy niż Anastazja, lecz nadal nie powinien sprawiać większych kłopotów. Zanim rozpoczniemy starcie z Odbiciem Veina powinniśmy odrobinę wzmocnić stan osobowy naszej armii. Zdobywając kolejne surowce oraz likwidując neutralne oddziały natkniemy się na grupę Żywiołaków Wody, które z chęcią do nas dołączą. Nastepny oddział żywiołaków oczekuje na nas w rozbitym galeonie (M2, 13) - wystarczy pokonać niewielką grupkę obrońców (dostaniemy się tam kupując okręt a następnie korzystając z portalu-wiru). W tej chwili powinniśmy posiadać początkowe Żywiołaki Powietrza oraz około 60 Żywiołaków Wody. Wojska te są wystarczające do pokonania Odbicia Veina (M1, 5). W nagrodę otrzymamy dodatkowe oddziały żywiołu wody, dzięki czemu nasze siły uderzeniowe będą w stanie poradzić sobie praktycznie z każdym neutralnym oddziałem potworów!

Kolejne zadanie polega na pokonaniu szalonego Smoka Eela. W tej chwili nasza armia jest o wiele za słaba, aby podjąć wyzwanie. Proponuję odwiedzić lokalne wrota żywiołów (M1, 6)(odblokujemy misję dodatkową "Uciekający strumień") a następnie wykonać zadanie poboczne: "Podzieleni - przegramy", którego opis znajduje się w dalszej części poradnika.

Opis ten zakłada, że wykonaliśmy powyższe zadanie dodatkowe i posiadamy w armii dużą grupę Żywiołaków Powietrza i Wody oraz przynajmniej 3-4 grupy stworzeń legendarnych - Królestwo Wody | 4 - Sen, który nie był tylko snem - zadania główne - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Opis ten zakłada, że wykonaliśmy powyższe zadanie dodatkowe i posiadamy w armii dużą grupę Żywiołaków Powietrza i Wody oraz przynajmniej 3-4 grupy stworzeń legendarnych. Z takimi siłami możemy śmiało zaatakować Smoka Eela (M1, 7); walka ta powinna być dla nas banalna. Wystarczy rzucić na wroga osłabienie zaś na nasze własne oddziały masowe bohaterstwo lub bohaterską szarżę, a Eel padnie po kilku wyprowadzonych atakach. W nagrodę dostaniemy Esencję Żywiołaka Wody, którą możemy od razu złożyć w pobliskich wrotach żywiołów (M1, 6) ("Uciekający strumień"). Nie zapomnijmy również o podniesieniu artefaktu, jaki pozostawił po sobie przeciwnik.