Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa 5 - powierzchnia, lokacje | 1 - Inne Elfy - mapy | Heroes VI - Cienie Mroku poradnik Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Mapa 5: powierzchnia, lokacje

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP - Mapa 5 - powierzchnia, lokacje | 1 - Inne Elfy - mapy | Heroes VI - Cienie Mroku - Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku - poradnik do gry

1 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

3 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

4 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

5 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

6 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

7 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

8 - kapliczka aniołów (zwiększa moc magiczną i przywództwo bohatera o 5 do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

9 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

10 - smocza żyła (odnawia wszystkie punkty many bohatera. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na tydzień)

11 - chór wiernych (zapewnia premię +5 do przywództwa i mocy magicznej na czas najbliższej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

12 - kula usługi CONFLUX (Kula strumieni magii) (pozwala zostawić wiadomość dla innych graczy Heroes VI)

13 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

14 - handlarz artefaktami (pozwala zakupić artefakty dla naszych bohaterów)

15 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

16 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

17 - obserwatorium (odkrywa duży obszar mapy dookoła budowli)

18 - symbol Arkatha (zapewnia premię +5 do obrony i obrony przed magią do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

19 - fort

X1, X2, X3, X4 - zejścia do podziemi

P1 - portal dwukierunkowy

P2 - wejście do portalu jednokierunkowego

P3 - portal do Relikwiarza