Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight 2 - poradnik do gry

Torchlight 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills Torchlight 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2020

Inferno Skills

Magma Spear

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

1 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

1

Wystrzeliwuje ognisty pocisk, który zadaje obrażenia w wysokości 33% DPS (+1% na poziom umiejętności)

35% szans na podpalenie przeciwnika i zadanie mu dodatkowych obrażeń w ciągu 3 sekund (+5% szans na poziom umiejętności)

Ilość obrażeń zadanych przez podpalenie zależy od poziomu bohatera i umiejętności

16 metrów

I: Zasięg do 24 metrów

II: Podpalenie trwa 6 sekund

III: Rykoszetowanie

Opis: podstawowy, ale niezbyt silny czar ofensywny, który pozwala na walkę z odległymi celami - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: podstawowy, ale niezbyt silny czar ofensywny, który pozwala na walkę z odległymi celami. W początkowych stadiach gry jest całkiem niezły, ale lepiej zainwestować w Icy Blast ze szkoły Frost Skills. Jego wadą jest to, że zadaje obrażenia pojedynczemu, trafionemu przeciwnikowi - przez co nie nadaje się do walki z dużymi grupami wrogów. Warto też zwrócić uwagę na to, że więcej obrażeń można zadać przy użyciu dwóch różdżek - co stawia tego skilla w nienajlepszym świetle.

Magma Mace

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

7 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

7

Cios wielkim młotem, który zadaje obrażenia od ognia w wysokości 50% DPS (+3% na poziom umiejętności)

80% szans na ogłuszenie trafionych celów

Podpala trafionych przeciwników, zadając im obrażenia przez 6 sekund (ilość ran jest zależna od poziomu postaci i umiejętności)

Nie generuje ładunków postaci

5 metrów

I: 25% szans na zniszczenie tarczy przeciwnika

II: Spowolnia atak przeciwnika o 33% na 3 sekundy

III: Spowolnia atak przeciwnika o 67% na 3 sekundy

Opis: walka w zwarciu to nienajlepszy pomysł, kiedy gra się magiem - a właśnie do tego służy ten skill - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: walka w zwarciu to nienajlepszy pomysł, kiedy gra się magiem - a właśnie do tego służy ten skill. Można go co prawda wykorzystać w charakterze defensywnym (ogłuszenie wrogów ułatwia ucieczkę), ale dużo lepiej zainwestować w zdolność Frost Phase, która natychmiast teleportuje bohatera w wyznaczone miejsce. Jeśli jednak preferujesz bezpośrednie starcie z przeciwnikami (np. przy użyciu magicznych kijów), zastanów się nad inwestycją w tę umiejętność - pamiętaj jednak, że gra stanie się bardzo trudna i będziesz często ginął.

Firebombs

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

14 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

14

Rzut trzema kulami ognia, które podpalają ziemię na 3 sekundy i podpalają wroga na 2 sekundy (+0,1 do czasu podpalenia na poziom). Ilość zadanych w ten sposób obrażeń zależy od poziomu bohatera i umiejętności

Zmniejsza szybkość poruszania się wroga o 12% na 2 sekundy (+3% i 0,1 sekundy na poziom umiejętności)

1% szans na to, że cel będzie uciekał przez 2 sekundy (+1% i 0,1 sekundy na poziom umiejętności)

Cooldown: 2 sekundy

Nie generuje ładunków postaci

Mniej więcej zasięg wzroku

I: Ogień utrzymuje się przez 4 sekundy. Czas odnowienia umiejętności: 1,6 sekundy

II: Ogień utrzymuje się przez 5 sekund. Czas odnowienia umiejętności: 1,2 sekundy

III: Ogień utrzymuje się przez 6 sekund. Czas odnowienia umiejętności: 0,8 sekundy

Opis: ta umiejętność byłaby całkiem niezła, gdyby nie długi czas jej odnowienia - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: ta umiejętność byłaby całkiem niezła, gdyby nie długi czas jej odnowienia. Zadaje całkiem spore obrażenia i pozwala na podpalenie znacznej ilości przeciwników - tym bardziej, że płomień pozostaje przez jakiś czas na ziemi (i można go użyć jako swego rodzaju "miny"). Należy przy tym pamiętać, że obrażenia mają charakter okresowy, przez co bohater może znaleźć się w bardzo niebezpiecznej sytuacji, o ile nie zabije wrogów od razu (np. jeśli nie ma gdzie uciec). Mimo wszystko warto rozważyć inwestycję co najmniej jednego punktu doświadczenia w tę umiejętność - możliwość zaminowania terenu może się kiedyś przydać - zwłaszcza w grach drużynowych.

Blazing Pillar

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

21 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

21

Tworzy 4 słupy ognistych płomieni, które rozprzestrzeniają się, paląc pobliskich wrogów (ilość obrażeń zależy od poziomu postaci i umiejętności)

5% szans na podpalenie trafionych wrogów na 7 sekund (+5% na poziom umiejętności, począwszy od 2)

Filary rykoszetują od ścian

Cooldown: 9 sekund (maleje o 0,2 lub 0,3 sekundy na poziom umiejętności)

Cały ekran

I: 5 słupów ognia

II: 6 słupów ognia

III: 7 słupów ognia

Opis: filary ognia zawodzą na każdym polu - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: filary ognia zawodzą na każdym polu. Chociaż wyglądają bardzo efektownie, to jednak zadawane przez nie obrażenia nie należą do największych. Co gorsza, czas oczekiwania na odnowienie umiejętności jest tak długi, że bohater zdąży kilkukrotnie zginąć w nawale przeciwników. Płomienne słupy są przy tym na tyle niecelne, że wielu wrogów zdoła je wyminąć, nie otrzymując nawet zadrapania. Dlatego nie należy w nie inwestować.

Infernal Collapse

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

28 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

28

Wytwarza kulę ognia, która eksploduje po 2 sekundach, zadając obrażenia zależne od poziomu postaci i umiejętności

30 odrzucenia

Cooldown: 3 sekundy

4 metry

I: Zasięg eksplozji wzrasta do 5 metrów. Rośnie też zasięg odrzucenia.

II: Zasięg eksplozji wzrasta do 6 metrów. Rośnie też zasięg odrzucenia.

III: Zasięg eksplozji wzrasta do 7 metrów. Rośnie też zasięg odrzucenia.

Opis: umiarkowanie przydatna umiejętność, która zadaje całkiem znaczące obrażenia, ale wymaga dużego wyczucia - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: umiarkowanie przydatna umiejętność, która zadaje całkiem znaczące obrażenia, ale wymaga dużego wyczucia. Opóźnienie jej działania powoduje, że gracz musi perfekcyjnie wyczuć moment jej aktywacji - tylko w ten sposób zada maksimum obrażeń. Kula ognia nadaje się do eliminacji dużych grup wrogów, ale lepiej zainwestować w konkurencyjne Icy Blast albo Frost Wave, które są wygodniejsze w zastosowaniu.

Immolation Aura

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

35 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

35

Bohatera otacza niewielki wir ognia, który zadaje obrażenia wszystkim okolicznym wrogom co sekundę

Ilość generowanych obrażeń zależy od poziomu bohatera i umiejętności

Cooldown: 30 sekund

Działanie: 30 sekund

3 metry

I: Wchłania 5% wszystkich obrażeń

II: Wchłania 10% wszystkich obrażeń

III: Wchłania 15% wszystkich obrażeń

Opis: umiejętność przeznaczona jedynie dla graczy, którzy preferują walkę w zwarciu (która, swoją drogą, nie jest najlepszym pomysłem) - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: umiejętność przeznaczona jedynie dla graczy, którzy preferują walkę w zwarciu (która, swoją drogą, nie jest najlepszym pomysłem). Obrażenia zadawane przez ten skill nie są zbyt duże, a premie do obrony otrzymywane na wyższych poziomach również nie powalają. Dlatego lepiej zlekceważyć tę zdolność i zainwestować w coś bardziej opłacalnego - krąg płomieni nie sprawdza się ani w ofensywie, ani w obronie.

Firestorm

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

42 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

42

Przywołuje deszcz płomieni, który zadaje obrażenia przez 6 sekund (ich ilość zależy od poziomu bohatera i umiejętności)

Trafieni wrogowie otrzymują 20% więcej obrażeń od ognia przez 6 sekund (+2% na poziom umiejętności)

Cooldown: 2,5 sekundy (maleje o 0,1 sekundy na poziom umiejętności)

15 metrów

I: Trafieni wrogowie zadają o 30% mniej obrażeń od ognia

II: Zabite cele emitują płonące rozpryski

III: Zasięg rozprysków jest podwojony

Opis: całkiem niezła umiejętność, która nie zadaje co prawda zbyt dużych obrażeń, ale czyni duże grupy przeciwników bardziej podatnymi na ogień - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: całkiem niezła umiejętność, która nie zadaje co prawda zbyt dużych obrażeń, ale czyni duże grupy przeciwników bardziej podatnymi na ogień. Doskonale komponuje się z takimi skillami jak Firebombs czy Infernal Collapse, zwiększając ich moc. Dzięki dużemu zasięgowi i niewielkiemu okresowi odnowienia, stanowi podstawowy oręż dla bohaterów preferujących żywioł ognia. Obowiązkowo należy połączyć ją ze zdolnością Fire Brand. Trzeba jednak pamiętać, że elektryczność oraz lód są dużo opłacalniejszymi wyborami jeśli chodzi o szkoły magii.

Charge Mastery

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

1 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

1

Spadek ładunków postaci spowolniony o 6% (+6% na poziom umiejętności)

Wzrost ładunków postaci przyspieszony o 4% (+4% na poziom umiejętności)

-

Brak - umiejętność pasywna

Opis: podstawowa umiejętność czarownika - pozwala na szybsze ładowanie paska mocy (Embermage Charge Bar) oraz utrzymywanie go na wysokim poziomie przez dłuższy czas - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: podstawowa umiejętność czarownika - pozwala na szybsze ładowanie paska mocy (Embermage Charge Bar) oraz utrzymywanie go na wysokim poziomie przez dłuższy czas. Oznacza to, że bohater częściej wpada w szał i może miotać śmiercionośne czary, nie ponosząc przy tym straty w punktach many. Warto zainwestować w tego skilla wszystkie punkty doświadczenia.

Elemental Attunement

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

7 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

7

Wzmacnia wszystkie efekty oparte na żywiołach

+1 sekunda do podpalenia/porażenia/zamrożenia/zatrucia (+1 sekunda na poziom)

1% szans na podpalenie na 1 sekundę (+1% i +1 sekunda na poziom umiejętności)

1% szans na porażenie na 1 sekundę (+1% i +1 sekunda na poziom umiejętności)

1% szans na zamrożenie na 1 sekundę (+1% i +1 sekunda na poziom umiejętności)

1% szans na zatrucie na 1 sekundę (+1% i +1 sekunda na poziom umiejętności)

-

Brak - umiejętność pasywna

Opis: bardzo potężna umiejętność pasywna, która wpływa na moc wszystkich żywiołów stosowanych przez bohatera - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: bardzo potężna umiejętność pasywna, która wpływa na moc wszystkich żywiołów stosowanych przez bohatera. Większość czarów Embermaga opiera się na co najmniej jednym żywiole, który działa przez jakiś czas i ma pewną określoną szansę na uzyskanie dodatkowych efektów - ten skill zwiększa jedno i drugie. Innymi słowy, sprawia on, że wszystkie aury, obrażenia okresowe i wszelkiej maści osłabienia działają dłużej i uzyskują większe prawdopodobieństwo zaistnienia. Warto zainwestować w niego wszystkie punkty doświadczenia.

Fire Brand

Ikona

Wymagany poziom

Działanie

Zasięg

Awans

14 - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

14

Kiedy atakujesz płonącego przeciwnika, zadajesz mu dodatkowe obrażenia zależne od poziomu bohatera i umiejętności

-

Brak - umiejętność pasywna

Opis: jeśli postanowiłeś specjalizować się w szkole ognia, obowiązkowo zainwestuj w tę umiejętność - Torchlight 2: Embermage - Inferno Skills - Torchlight 2 - poradnik do gry

Opis: jeśli postanowiłeś specjalizować się w szkole ognia, obowiązkowo zainwestuj w tę umiejętność. Znacznie zwiększy ona ilość obrażeń, jakie zadasz płonącym przeciwnikom. Wrogów możesz podpalić przy użyciu skilli: Magma Spear, Magma Mace, Firebombs, Blazing Pillars, Immolation Aura i Firestorm. Warto skrzyżować je ze zdolnością Elemental Attunement, która dodatkowo wzmocni efekt i przedłuży go.