Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars 2 - poradnik

Guild Wars 2 - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Start-Checkpoint 1 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2 poradnik Guild Wars 2

Start->Checkpoint 1

Po krótkim filmiku informującym, że Twoją misją jest uratowanie księżniczki pojawisz się w Sunny Glade.

Od razu na samym początku do zebrania masz kilka Baubli, pierwszy znajduje się na czubku drzewa po prawej stronie przy wodospadzie, następny ukryty jest w skrzyni, do której klucz leży obok.

Klucz służy jako broń gdy używasz umiejętności pierwszej, a skrzynię otwierasz umiejętnością #2. Gdy grasz w grupie pamiętaj, że do otwarcia drzwi i do przejścia przez checkpointy wymagana jest obecność całego party.

Pierwsza skrzynia, pierwszy Bauble oraz pierwsze ukryte pomieszczenie zaraz po rozpoczęciu gry - Start-Checkpoint 1 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2 - Guild Wars 2 - poradnik

Pierwsza skrzynia, pierwszy Bauble oraz pierwsze ukryte pomieszczenie zaraz po rozpoczęciu gry.

Po otwarciu skrzyni możesz odkryć pierwsze dodatkowe pomieszczenie, do tego potrzebna będzie Ci umiejętność numer trzy, czyli Mini-Bomb. Bombę należy rzucić w wodospad lub podłożyć ją pod samą jego krawędzią. Po wybuchu będziesz mógł przejść przez ścianę wody do pomieszczenia, tam musisz po gejzerach wskoczyć na wyższy poziom aż dotrzesz do 5 Baubli.

Utoruj sobie drogę do pierwszego checkpointu. Vis-a-vis checkpointu znajduje się jeszcze jedno ukryte pomieszczenie do zbombardowania, a w nim kolejne 5 Baubli.

Drugie w Zone 1 ukryte pomieszczenie - Start-Checkpoint 1 | World 1 - Zone 1 (Sunny Glade) w Guild Wars 2 - Guild Wars 2 - poradnik

Drugie w Zone 1 ukryte pomieszczenie.