Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 22 - 23 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Rozdział 22 - Ucieczka z pałacu

Ostrzeliwuj się strącając kolejnych motocyklistów - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Ostrzeliwuj się strącając kolejnych motocyklistów. Na razie zupełnie nie przejmuj się helikopterem.

Dopiero kiedy się zatrzymacie zacznij strzelać w śmigłowiec, który z kolei będzie wystrzeliwał rakiety - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Dopiero kiedy się zatrzymacie zacznij strzelać w śmigłowiec, który z kolei będzie wystrzeliwał rakiety. Zestrzeliwuj je w wolnej chwili strzelając do latającej maszyny. Po kilku trafieniach zniszczysz ją.

W drodze powrotnej po raz kolejny zasiądziesz za sterami samolotu - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W drodze powrotnej po raz kolejny zasiądziesz za sterami samolotu. Niszcz skały i wrogie działka dokładnie tak, jak wcześniej.

Po wyleceniu z kanionu zobaczysz wielki sterowiec - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wyleceniu z kanionu zobaczysz wielki sterowiec. Twoim celem jest zniszczenie jego czterech działek. Jedno jest na grzbiecie w przedniej części, dwa na jego tylnich płatach, zaś ostatnie na brzuchu. Jeżeli zgubisz sterowiec z pola widzenia, dobrym sposobem na szybkie odszukanie go jest włączenie trubo i wykonanie płynnego skrętu w którąś ze stron. Kamera wtedy nieco się oddali ukazując szersze pole widzenia.

Rozdział 23 - Zaginiona wyspa

Po przylocie na wyspę Twoim pierwszym zadaniem będzie wykonanie czterech zdjęć - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przylocie na wyspę Twoim pierwszym zadaniem będzie wykonanie czterech zdjęć. W tym celu leć równo przelatując po kolei przez wszystkie białe pierścienie.

W końcu pojawią się nieprzyjacielskie samoloty - Rozdziały 22 - 23 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W końcu pojawią się nieprzyjacielskie samoloty. Zasady walki są identyczne jak w przypadku sterowca. Jeżeli zgubisz wrogi samolot z widoku, włącz turbo i wykonaj skręt. Ponadto nie leć nigdy prosto dłużej niż to konieczne. Kluczem do zwycięstwa jest manewrowanie by przeciwnik nie usiadł Ci na ogonie.