Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 14 - 15 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Rozdział 14 - Drugi zwój

Po spotkaniu z kapitanem Allanem nastąpi walka z nim - Rozdziały 14 - 15 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po spotkaniu z kapitanem Allanem nastąpi walka z nim. Zanim rzuci w Tintina bombą, ustaw się obok czerownej skrzyni z fajererwerkami. Poczekaj aż Allan rzuci bombę i szybko odsuń się kilka kroków od fajerwerków. Postąp identycznie w przypadku wszystkich trzech skrzyń.

Po trzech trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie Cię gonić - Rozdziały 14 - 15 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po trzech trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie Cię gonić. Uciekaj przed nim w kierunku skrzynek z bananami. Podnieś banany i trzy razy rzuć nimi w Allana, aby wygrać walkę.

Rozdział 15 - Kawaler Franciszek De Barilca: Klątwa sprzed wieków

Kilkakrotnie w trakcie całej gry będzie ona przechodziła w tryb walki tpp, jednak bez możliwości poruszania się całą postacią, jedynie obsługą jej rąk - Rozdziały 14 - 15 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kilkakrotnie w trakcie całej gry będzie ona przechodziła w tryb walki tpp, jednak bez możliwości poruszania się całą postacią, jedynie "obsługą" jej rąk. Na samym początku wybierz klawisz odpowiedzialny za kierunek w górę, by De Barilca podpalił lont armaty.

Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie