Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Rozdział 5 - Żele mobilności

Piętro nr 1

1 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot wejdzie przy pomocy portali na podwyższenie z lewej i wciśnie znajdujący się tam przycisk [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot wejdzie przy pomocy portali na podwyższenie z lewej i wciśnie znajdujący się tam przycisk [1]. Na ziemie spadnie porcja niebieskiego żelu [2].

2 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Druga maszyna powinna teraz stanąć na czerwonym podeście [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Druga maszyna powinna teraz stanąć na czerwonym podeście [1]. Opuści w ten sposób małą platformę, na którą dzięki niebieskiej substancji będzie mógł wejść jej towarzysz [2].

3 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po zejściu z czerwonego kwadratu winda wjedzie na górę - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po zejściu z czerwonego kwadratu winda wjedzie na górę. Tam również umieszczono guzik. Jego wciśnięcie spowoduje pojawienie się żelu po drugiej stronie pomieszczenia [1]. Obok niego jest kolejna winda. Niech chudy robot na niej stanie, a następnie wjedzie do góry. Ta platforma również powiązana jest z czerwonym podestem. U góry znajduje się wyjście z etapu [2]. Żeby dostała się tutaj druga maszyna, wystarczy postawić przed włazem jeden portal, a drugi umieścić na szachownicy na dole.

Piętro nr 2

4 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do pomieszczenia testowego niech chudszy robot umieści czerwony portal na posadzce po prawej [1], a pomarańczowy na pochylonym panelu u góry [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia testowego niech chudszy robot umieści czerwony portal na posadzce po prawej [1], a pomarańczowy na pochylonym panelu u góry [2]. Gdy skończy, powinien wcisnąć stojący niedaleko czerwony przycisk.

5 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zrzuci w ten sposób porcję żelu, po której może przeskoczyć za barierę [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zrzuci w ten sposób porcję żelu, po której może przeskoczyć za barierę [1]. Na prawo od osłony znajduje się biała ściana. Na nią powinien teraz powstać granatowy otwór [2]. Błękitny niech znajdzie się pod rurą.

6 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po dotarciu na górę chudszy robot musi stworzyć czerwoną dziurę na końcu niebieskiego strumienia [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po dotarciu na górę chudszy robot musi stworzyć czerwoną dziurę na końcu niebieskiego strumienia [1]. Pomarańczowa niech znajdzie się na posadzce po prawej [2].

7 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy druga maszyna wciśnie czerwony guzik, niebieski żel wyląduje w strumieniu - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy druga maszyna wciśnie czerwony guzik, niebieski żel wyląduje w strumieniu. Zmieniając lokalizację tunelu, trzeba wymalować dwa podesty [1] [2].

8 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak oba staną się niebieskie, pomarańczowy robot może stanąć na czerwonym podeście - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak oba staną się niebieskie, pomarańczowy robot może stanąć na czerwonym podeście. Wtedy jego towarzysz, odbijając się od substancji, doskoczy na drugą stronę lokacji [1]. Jak wyląduje, musi przenieść niebieski strumień na ścianę przed krawędzią [2]. Dzięki niemu drugi robot również dotrze do wyjścia.

Piętro nr 3

9 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu niech chudy robot stworzy pomarańczowy portal na końcu mostu [1], a czerwony na przeciwko napisu EXIT, namalowanego po drugiej stornie przepaści [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech chudy robot stworzy pomarańczowy portal na końcu mostu [1], a czerwony na przeciwko napisu "EXIT", namalowanego po drugiej stornie przepaści [2]. Powstanie w ten sposób druga kładka.

10 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na jej końcu musi znaleźć się błękitna dziura [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na jej końcu musi znaleźć się błękitna dziura [1]. Granatowa powinna zostać umieszczona naprzeciwko czerwonego przycisku po lewej [2].

11 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Niech niebieski robot go wciśnie [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech niebieski robot go wciśnie [1]. Pojawi się wtedy mała porcja żelu. Obie maszyny mogą się od niej odbić i udać do wyjścia [2].

12 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu błękitny portal musi znaleźć się na końcu kładki [1], a granatowy na lewo od niego [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu błękitny portal musi znaleźć się na końcu kładki [1], a granatowy na lewo od niego [2]. Powstanie w ten sposób most, po którym chudszy robot powinien dostać się na drugą stronę bariery.

13 - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Umieszczono tam dwie ściany z żółto-czarnymi punktami - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Umieszczono tam dwie ściany z żółto-czarnymi punktami. Na jednej z nich niech powstanie czerwona dziura, a na drugiej pomarańczowa. Grubszy robot może teraz wcisnąć czerwony przycisk stojący przed barierą. Gdy to zrobi, na most wystający z pomarańczowego portalu spadnie porcja niebieskiego żelu. Teraz jego towarzysz może odbić się od substancji i wskoczyć na górę.

Stojąc nad krawędzią niech chudsza maszyna postawi czerwoną dziurę na podeście w dole - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Stojąc nad krawędzią niech chudsza maszyna postawi czerwoną dziurę na podeście w dole. Pomarańczowa powinna znaleźć się na panelu wiszącym nad wejściem do pomieszczenia.

Po ponownym ciśnieniu czerwonego guzika powstanie druga niebieska plama - Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po ponownym ciśnieniu czerwonego guzika powstanie druga niebieska plama. Teraz grubsza maszyna może się od niej odbić i raz z towarzyszem opuścić etap.