Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Rozdział 3 - Świetlna bariera

Piętro nr 1

Niech niebieski robot postawi swój granatowy portal na końcu świetlistego mostu, a błękitny na ścianie po lewej - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech niebieski robot postawi swój granatowy portal na końcu świetlistego mostu, a błękitny na ścianie po lewej. W ten sposób obie maszyny będą mogły przejść na drugą stronę przepaści.

1 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy znajda się na miejscu, ponownie grubszy robot powinien stworzyć dziurę na ścianie po lewej [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy znajda się na miejscu, ponownie grubszy robot powinien stworzyć dziurę na ścianie po lewej [1]. Kolejny most będzie prowadzić do dwóch białych płaszczyzn. Na nich portale musi postawić pomarańczowy robot [2]. Powstanie w ten sposób kolejny strumień światła, który kończy się tuż obok wyjścia.

Za kolejną barierą pomarańczowy portal powinien znaleźć się na końcu mostu po lewej, a czerwony na prawo od niego - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za kolejną barierą pomarańczowy portal powinien znaleźć się na końcu mostu po lewej, a czerwony na prawo od niego.

2 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Świetlisty chodnik zakończy się na ścianie po przeciwnej stronie pomieszczenia - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Świetlisty chodnik zakończy się na ścianie po przeciwnej stronie pomieszczenia. Tam właśnie musi powstać granatowa dziura. Gdy wszystko będzie gotowe, niech niebieski robot użyje katapulty. Jak tylko odbije się od promienia, pomarańczowy portal powinien się pojawić na linii niebieskich kropek. W ten sposób grubszy robot, przechodząc przez otwory, dostanie się do miejsca, z którego wychodzi świetlisty most [1]. Gdy tam będzie, niech jego towarzysz przestawi pomarańczowy portal pod niego. Ponownie przechodząc przez dziury, niebieski robot powinien zauważyć czerwony przycisk. Po jego ciśnieniu na dole pojawi się metalowa kula [2].

3 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kolejne co musi zrobić grubsza maszyna to dostać się po moście do wyjścia, obok którego stoi podest - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kolejne co musi zrobić grubsza maszyna to dostać się po moście do wyjścia, obok którego stoi podest. Gdy się tam znajdzie, niech jego towarzysz chwyci leżący niedaleko przedmiot. Trzymając go, musi powtórzyć operację z początku etapu, czyli odbić się od katapulty, a następnie wylądować na stworzonym pod nim mostem [1]. Będzie mógł później postawić kulę na podeście i otworzyć wyjście [2].

Piętro nr 2

Na tym etapie niech niebieski robot postawi granatowy portal na końcu mostu [1], a błękitny na ścianie po lewej [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na tym etapie niech niebieski robot postawi granatowy portal na końcu mostu [1], a błękitny na ścianie po lewej [2].

4 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Drugi robot musi udać się na koniec powstałej ścieżki i umieścić pomarańczową dziurę na panelu z lewej [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Drugi robot musi udać się na koniec powstałej ścieżki i umieścić pomarańczową dziurę na panelu z lewej [1]. Czerwona niech zastąpi teraz granatową [2].

5 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Niebieski robot musi do niej wejść - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niebieski robot musi do niej wejść. Na końcu kolejnej ścieżki powinien postawić błękitny portal na ścianie po prawej [1]. Gdy to zrobi, niech wróci na początek etapu i zastąpi czerwony otwór granatowym. Oba roboty powinny do niego wejść. Na ścianie naprzeciwko musi powstać czerwona dziura [1].

6 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pomarańczowa niech znajdzie się na górze po prawej - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pomarańczowa niech znajdzie się na górze po prawej. Wystarczy wejść do środka, a most zaprowadzi maszyny do wyjścia.

Piętro nr 3

7 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot umieści jeden portal na ścianie po prawej [1], a drugi nad niebieskim mostem z lewej [2] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot umieści jeden portal na ścianie po prawej [1], a drugi nad niebieskim mostem z lewej [2]. Obie maszyny powinny znaleźć się na świetlistej kładce.

8 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na jej końcu niebieski robot musi postawić granatową dziurę [1] - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na jej końcu niebieski robot musi postawić granatową dziurę [1]. Druga niech zostanie umieszczona pod wiszącą przy suficie rurą. Jak jeden robot przejdzie na drugą stronę, jego towarzysz powinien wcisnąć stojący niedaleko czerwony przycisk. Z rury wypadnie kula, który musi zostać złapana w powietrzu [2].

9 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kolejny zadanie należy do pomarańczowej maszyny - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kolejny zadanie należy do pomarańczowej maszyny. Niech czerwony portal znajdzie się nad pomarańczowym, a następnie pomarańczowy zostanie przesunięty na koniec niebieskiego mostu. W ten sposób kładka zaprowadzi oba roboty do wyjścia [1]. Żeby otworzyć drzwi, wystarczy położyć kulę na stojącym niedaleko podeście [2].

10 - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Za barierą czeka kolejny test - Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za barierą czeka kolejny test. Pierwsze co musi zrobić niebieski robot, to umieścić granatowy portal na końcu świetlistego mostu. Błękitny niech znajdzie się pod wyjściem. W tym czasie niech pomarańczowa maszyna stworzy czerwoną dziurę naprzeciwko granatowej, a pomarańczową na suficie przed katapultą [1]. Gdy oba roboty użyją wyrzutni, wylądują na mostku. Mogą teraz wejść do granatowego portalu. Będąc na górze, niech niebieska maszyna przesunie granatową dziurę nad czerwoną [2]. Powstanie most prowadzący do wyjścia.