Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Piętro nr 8

Po wejściu do kolejnego pomieszczenia, postaw niebieski portal pod promieniem, a pomarańczowy na szachownicy przed tobą - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do kolejnego pomieszczenia, postaw niebieski portal pod promieniem, a pomarańczowy na szachownicy przed tobą.

1 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wejdź teraz do bliższego strumienia i poczekaj, aż dotkniesz sufitu [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wejdź teraz do bliższego strumienia i poczekaj, aż dotkniesz sufitu [1]. Gdy tak się stanie, umieść niebieską dziurę na panelu z błękitnym punktem [2].

2 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Spadając dotrzesz do miejsca ze skrzynką [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Spadając dotrzesz do miejsca ze skrzynką [1]. Podnieś przedmiot i połóż go przed laserem [2]. Wyłączysz w ten sposób niebieski strumień.

3 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wykorzystaj to stawiając jedną dziurę na platformie po lewej (od promienia) [1], a drugą na niebieskim punkcie [2] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wykorzystaj to stawiając jedną dziurę na platformie po lewej (od promienia) [1], a drugą na niebieskim punkcie [2].

4 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Możesz teraz użyć katapulty i przelecieć do kolejnej skrzynki [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Możesz teraz użyć katapulty i przelecieć do kolejnej skrzynki [1]. Przy jej pomocy skieruj wiązkę lasera na ścianę [2]. Jak skończysz, wróć z drugim pudłem na początek etapu. Ustaw je na szachownicy przed wyrzutnią.

5 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Następne co musisz zrobić, to skierować laser w czarny kwadrat po drugiej stronie [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Następne co musisz zrobić, to skierować laser w czarny kwadrat po drugiej stronie [1]. Zrób to przy pomocy portali [2].

6 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Obniżysz w ten sposób platformę [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Obniżysz w ten sposób platformę [1]. Wejdź na nią i pojedź na górę, zmieniając lokalizację dowolnej dziury [2].

7 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy skończysz, stwórz portal pod skrzynką blokującą wiązkę lasera [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy skończysz, stwórz portal pod skrzynką blokującą wiązkę lasera [1]. Ponownie pojawi się błękitny strumień. Na jego końcu postaw niebieski otwór, a pomarańczowy na szachownicy ze skrzynką [2].

8 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Przedmiot wzleci do góry aktywując czerwony podest [1] i obniżając platformę za twoimi plecami [2] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Przedmiot wzleci do góry aktywując czerwony podest [1] i obniżając platformę za twoimi plecami [2]. Wejdź na nią.

9 - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Możesz teraz postawić dwa portale w dowolnym miejscu, a wjedziesz do góry [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Możesz teraz postawić dwa portale w dowolnym miejscu, a wjedziesz do góry [1]. Obok będą drzwi, za którymi czeka kolejny etap [2].