Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 5

1 - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na tym etapie pora pierwszy spotkasz się z wieżyczkami [1] - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na tym etapie pora pierwszy spotkasz się z wieżyczkami [1]. Są to białe roboty, wysyłające wiązkę czerwonego lasera. Jeżeli obok niej przejdziesz, zostaniesz zastrzelony. Żeby pozbyć się pierwszej z maszyn, nabiegnij na nią od tyłu, a następnie schowaj się za ścianą. Po kilku wystrzałach robot się wyłączy. Druga wieżyczka jest tuż za rogiem [2].

2 - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wychyl się na sekundę i stwórz niebieski portal za jej plecami [1] - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wychyl się na sekundę i stwórz niebieski portal za jej plecami [1]. Pomarańczowy postaw na ścianie obok [2]. Możesz teraz zajść robota od tyłu i go przewrócić.

3 - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kolejnego pozbądź się ustawiając niebieską dziurę pod jego nogami [1] - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kolejnego pozbądź się ustawiając niebieską "dziurę" pod jego nogami [1]. Kawałek dalej będą schody, które zaprowadzą cię do pomieszczenia ze skrzynkami [2].

Za długą szybą zobaczysz dwie kolejne wieżyczki - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za długą szybą zobaczysz dwie kolejne wieżyczki. Postaw pierwszy portal nad jedną z nich, a drugi pod skrzynką. Przedmiot spadnie na robota niszcząc go. Drugiego pozbądź się w identyczny sposób i idź dalej prosto. Po kilku krokach dojdziesz do pomieszczenia z trzema maszynami.

4 - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Do ich zniszczenia również musisz użyć sześcianów - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Do ich zniszczenia również musisz użyć sześcianów. Postaw jeden portal na pobliskiej ścianie [1], a drugi na suficie nad jedną z wieżyczek [2].

5 - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Ustaw go w ten sposób, żeby przeciwnik znajdował się na środku otworu [1] - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Ustaw go w ten sposób, żeby przeciwnik znajdował się na środku otworu [1]. Możesz teraz podnieść skrzynkę i wrzucić ją do środka, a dezaktywujesz robota [2]. Oczyść w ten sposób całe pomieszczeni.

6 - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy skończysz, podnieś jedno z pudeł i ustaw je na czerwonym podeście [1] - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy skończysz, podnieś jedno z pudeł i ustaw je na czerwonym podeście [1]. Idąc za drzwiami cały czas prosto [2], dotrzesz do kolejnej zagadki.

Piętro nr 6

7 - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do pomieszczenia, chwyć skrzynkę z lustrami po prawej [1] i ustaw ją w ten sposób, żeby laser przechodziła przez dwa obracające się słupki [2] - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia, chwyć skrzynkę z lustrami po prawej [1] i ustaw ją w ten sposób, żeby laser przechodziła przez dwa obracające się słupki [2].

Jak skończysz, ustaw jeden portal na linii wiązki, a drugi na ścianie po prawej - Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak skończysz, ustaw jeden portal na linii wiązki, a drugi na ścianie po prawej. Zrób to w ten sposób, żeby aktywować ostatni punkt. Za drzwiami rozpocznie się następny etap.