Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Piętro nr 4

1 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu chudszy robot musi postawić pomarańczowy portal na suficie po lewej [1], a czerwony na podeście pod rurą z żelem [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu chudszy robot musi postawić pomarańczowy portal na suficie po lewej [1], a czerwony na podeście pod rurą z żelem [2]. Jak wciśnie stojący obok przycisk, substancja zabrudzi ścianę po prawej.

2 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Pod nią umieszczono biały panel - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pod nią umieszczono biały panel. Powinna się na nim znaleźć pomarańczowa dziura [1]. Gdy guzik zostanie ponownie wciśnięty, żel zamaluje drugą część szybu [2].

3 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Teraz kolej na grubszego robota - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Teraz kolej na grubszego robota. Na początku niech wejdzie na podwyższenie z prawej strony przy pomocy portali [1]. Na posadzce na dole musi zostać postawiona pomarańczowa dziura [2].

4 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wskoczeniu do środka robot zacznie się odbijać od niebieskiego żelu na ścianach - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wskoczeniu do środka robot zacznie się odbijać od niebieskiego żelu na ścianach. Dotrze w ten sposób do wyjścia [1]. Jego towarzysz powinien zrobić do samo, a następnie niech oboje przejdą do kolejnego pomieszczenia [2].

5 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym teście grubszy robot musi stworzyć granatowy portal na końcu niebieskiego mostu [1], a błękitny na białej ścianie naprzeciwko bariery [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym teście grubszy robot musi stworzyć granatowy portal na końcu niebieskiego mostu [1], a błękitny na białej ścianie naprzeciwko bariery [2].

6 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na powstałą kładkę powinien wejść drugi robot - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na powstałą kładkę powinien wejść drugi robot. Gdy znajdzie się za osłoną, niech stworzy pomarańczową dziurę pod rurą z żelem, a czerwoną na jednym z paneli nad jego głową. Jak jego towarzysz wciśnie czerwony guzik, niebieska substancja zamaluje jedną ze ścian [1]. Żeby zrobić to samo z drugą, wystarczy przenieś kawałek czerwony portal. Po skończonym malowaniu chudszy robot powinien skończyć na żel i odbić się po nim na górę. Gdy znajdzie się na miejscu, niech postawi czerwoną dziurę na pochylonym panelu z prawej [2], a pomarańczową pod rurą z żelem.

7 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jego kompan powinien teraz wcisnąć czerwony guzik - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jego kompan powinien teraz wcisnąć czerwony guzik. Kolejna ściana zostanie zamalowana. Następny krok należy do chudszego robota. Niech przeniesie czerwony portal na panel po drugiej stronie [1]. Niestety żel nie będzie miał ściany, na której może wylądować. Żeby ją stworzyć, grubsza maszyna powinna umieścić błękitny otwór tam gdzie był wcześniej czerwony. Powstanie blokada, która zablokuje cieknącą substancję [2]. Odbijając się od niej i od ściany, niebieski robot dołączy do swego kompana i oboje będą mogli opuścić poziom.

Piętro nr 5

8 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu tego etapu niech chudszy robot postawi czerwony portal na szachownicy po lewej [1] oraz pomarańczowy na podeście obok czerwonego przycisku [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu tego etapu niech chudszy robot postawi czerwony portal na szachownicy po lewej [1] oraz pomarańczowy na podeście obok czerwonego przycisku [2].

9 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy guzik zostanie wciśnięty, pomarańczowy żel zamaluje wzniesienie przed przepaścią [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy guzik zostanie wciśnięty, pomarańczowy żel zamaluje wzniesienie przed przepaścią [1]. Rozpędzając się po tej substancji, grubsza maszyna może przedostać się na drugą stronę przepaści. Stoi tam kolejny czerwony przycisk [2].

Po jego wciśnięciu z rury wypada skrzynka - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po jego wciśnięciu z rury wypada skrzynka. Niech drugi robot złapie ją w locie i umieści na podeście. Otworzy w ten sposób przejście do następnego testu.

10 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Ta łamigłówka wymaga nieco pracy - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Ta łamigłówka wymaga nieco pracy. Na początku chudszy robot musi postawić pomarańczową dziurę pod rurą z żelem [1], a czerwoną na suficie po lewej [2]. Gdy wciśnie stojący niedaleko przycisk, farba wyląduje na jednym z podestów. Powinien w ten sposób zamalować obydwa. Po zakończonej robocie niech sam wejdzie na górę przy pomocy portali.

Teraz kolej na drugiego robota - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Teraz kolej na drugiego robota. Jego zadaniem jest upaćkanie żelem dwóch podestów, na których znajdują się platformy z kolcami. Żeby to zrobić, trzeba jeden portal postawić pod rurą, a drugi na panelu naprzeciwko celu.

11 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po za zakończeniu zadania, niebieski oraz granatowy portal muszą zostać przeniesione na ściany, między którymi stoi druga maszyna - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po za zakończeniu zadania, niebieski oraz granatowy portal muszą zostać przeniesione na ściany, między którymi stoi druga maszyna. Niech robot cały czas wbiega w granatową. Jak się odpowiednio rozpędzi, a platformy z kolcami zaczną się unosić, jego towarzysz musi przesunąć granatowy portal na panel naprzeciwko śmiercionośnego mechanizmu [1]. W ten sposób robot przeleci na drugą stronę. Potem całą operację należy powtórzyć z drugiej strony. Na lewo i prawo od drzwi umieszczono czerwone podesty [2].

12 - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak maszyny na nich staną, wypadnie biała skrzynka [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak maszyny na nich staną, wypadnie biała skrzynka [1]. Po umieszczeniu jej na czerwonym kwadracie na dole otworzą się drzwi, za którymi czekają windy [2].