Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Porady i opis przejścia. Poradnik do gry Portal 2 zawiera opis przejścia wszystkich misji dostępnych w trybie dla pojedynczego gracza oraz w trybie współpracy. Rozwiązanie każdej zagadki zostało szczegółowo opisane oraz zilustrowane.

Poradnik do gry Portal 2 zawiera opis przejścia wszystkich misji dostępnych w trybie dla pojedynczego gracza oraz w trybie współpracy. Rozwiązanie każdej zagadki zostało szczegółowo opisane oraz zilustrowane. Dodatkowo poradnik zawiera filmiki, na których można obejrzeć sposób przejścia najtrudniejszych etapów.

Legenda:

[1], [2] - znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek po lewej, a dwójka po prawej stronie.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacje o Portal 2 - poradnik do gry

Autor : Michał Kwiść Chwistek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 55, ilustracje: 1289 .

Popularne strony w Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222551Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222550Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222549Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222548Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222547Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222546Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222545Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222544Portal 2 - screen - 2011-10-18 - 222543

05.05.2011 07:44
maxfenix
81
Son Of Czechu

Jasne, że można korzystać z tego poradnika, tylko jaki jest wtedy sens samego grania.
To tak jakby przepisać od kogoś hasła do krzyżówki.

06.05.2011 22:09
2
odpowiedz
polik50
27
Pretorianin

Niby tak, ale nikt Cie nie zmusza grac non stop gapiąc się na poradnik, tylko np. jeśli utkniesz w jakimś punkcie i po godzinie biegania w kolko masz dość, wtedy możesz zajrzeć i sobie pomoc .

07.05.2011 14:20
odpowiedz
berial6
93
Donut Hole

Wow! W portalu jedynce było 20 pomieszczeń, a tu to około ... 70-80! Gra kilka razy dłuższa, ładniejsza, bardziej urozmaicona( żele), ryb współpracy i wiele innych! Nawet cena jest kilkukrotnie większa...

30.05.2011 16:45
odpowiedz
Harry M
120
Master czaszka

Fajne, ale to grzech używać poradnika do Portala 2zresztą i tak jest łatwy. Kwiść- jak chcesz to skontaktuj się ze mną na steam (nick: mateuszswiercz) to powiem ci jak zdobyć achivmenty- mam WSZYSTKIE

04.06.2011 14:05
odpowiedz
1 odpowiedź
berial6
93
Donut Hole

Kto zagra ze mną w co-opie????????? Mój nick to berial6

14.02.2016 12:24
adam0080
27
Chorąży

Ja mogę-adam0080 zdjęcie bonniego z fnafa 1 wyskakującego

27.07.2016 09:20
odpowiedz
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

PO CHUJ PISAĆ PORADNIK DO TAKIEJ GRY?! PO CHOLERĘ! TO TAK JAKBYŚ ŚCIĄGNĄŁ OD KOGOŚ HASŁA OD KRZYŻÓWKI ALBO SUDOKU IDIOTYZM