Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Rozdział 1 - Tworzenie zespołu

Samouczek

1 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu, niech niebieski robot wybierze ulubione zwierze na tablicy [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu, niech niebieski robot wybierze ulubione zwierze na tablicy [1]. Gdy to zrobi windy zjadą na dół. Teraz pomarańczowy gracz musi wybrać ulubiony pierwiastek [2].

W kolejnym pomieszczeniu nauczysz się wskazywać partnerowi miejsca, w których chcesz, żeby postawił portal - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu nauczysz się wskazywać partnerowi miejsca, w których chcesz, żeby postawił portal. Umieść pierwszy punkt na najbliżej ścianie, a drugi na panelu zwisającemu z sufitu.

Przechodząc na drugą stronę zdobędziesz broń tworzącą portale - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Przechodząc na drugą stronę zdobędziesz broń tworzącą portale. Używając jej, wejdź na wyższy poziom.

2 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Za barierą po lewej będzie stał czerwony podest [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za barierą po lewej będzie stał czerwony podest [1]. Wejdź na niego jako niebieski robot, a pomarańczowy będzie mógł przejść na drugą stronę [2]. On również znajdzie podest, który odblokuje drogę niebieskiemu. Gdy niebieski robot wejdzie jeszcze wyżej, stwórz pomarańczową maszyną dwa portale. Jeden po prawej, a drugi po lewej stronie. Twój partner będzie mógł przejść dalej.

3 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kawałek dalej oba roboty znajdą się w pomieszczeniach z przyciskami oraz podestami [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kawałek dalej oba roboty znajdą się w pomieszczeniach z przyciskami oraz podestami [1]. Muszą wcisnąć guziki, a następnie przenieść skrzynki na podesty [2]. Drzwi się otworzą i będą mogli ruszać dalej.

4 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Niebieski dojdzie do kolejnego przycisku [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niebieski dojdzie do kolejnego przycisku [1]. Po jego wciśnięciu skrzynka spadnie w pomieszczeniu pomarańczowego. Robot musi ją złapać w locie, bo inaczej przedmiot zniknie [2].

5 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy będzie go trzymał, niech poda pudło przez dziurę w ścianie niebieskiemu [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy będzie go trzymał, niech poda pudło przez dziurę w ścianie niebieskiemu [1]. Błękitny robot będzie mógł przejść kawałek dalej i zwrócić przedmiot za bariera [2].

6 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wystarczy położyć teraz pudło na podeście [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wystarczy położyć teraz pudło na podeście [1]. Drzwi zostaną otwarte. W kolejnym pomieszczeniu pomarańczowa maszyna musi stanąć na czerwonym kwadracie [2].

Wyłączy w ten sposób barierę obok - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wyłączy w ten sposób barierę obok. Zadaniem niebieskiego robota, jest stworzenie za nią pierwszego portalu.

Drugi powinien się znaleźć nad czerwonym przyciskiem - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Drugi powinien się znaleźć nad czerwonym przyciskiem. Gdy oba będą na miejscu, pomarańczowy robot będzie mógł przejść na drugą stronę i wcisnąć guzik.

7 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po chwili powstanie most, przez który obaj partnerzy przejdą na drugą stronę [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po chwili powstanie most, przez który obaj partnerzy przejdą na drugą stronę [1]. Za bariera znajdują się windy prowadzące na kolejny poziom [2].