Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 4

Gdy znajdziesz się w pomieszczeniu, stwórz pomarańczowy portal w miejscu, w które trafia niebieski promień - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się w pomieszczeniu, stwórz pomarańczowy portal w miejscu, w które trafia niebieski promień. Niebieską dziurę postaw na posadzce obok.

1 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wejdź teraz do pionowego promienie, przeskocz z niego na poziomy, a następnie bardzo szybko wystrzel niebieski otwór na ścianę pod czerwonym podestem [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wejdź teraz do pionowego promienie, przeskocz z niego na poziomy, a następnie bardzo szybko wystrzel niebieski otwór na ścianę pod czerwonym podestem [1]. Świetlisty tunel zabierze cię na drugą stronę sali [2].

2 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wylądowaniu przenieś niebieski portal na ścianę po lewej [1] i wciśnij czerwony guzik [2] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wylądowaniu przenieś niebieski portal na ścianę po lewej [1] i wciśnij czerwony guzik [2].

3 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Skrzynka wyląduje w promieniu [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Skrzynka wyląduje w promieniu [1]. Przenieś ją do siebie tworząc portal po drugiej stronie przepaści [2].

4 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy skrzynka będzie stała obok ciebie, wystrzel promień na białą płaszczyznę obok błękitnego punktu [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy skrzynka będzie stała obok ciebie, wystrzel promień na białą płaszczyznę obok błękitnego punktu [1]. Użyj teraz stojącej niedaleko katapulty i razem ze skrzynką przedostań się na początek etapu [2].

5 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Stwórz teraz pionowy promień przed czerwonym podestem [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Stwórz teraz pionowy promień przed czerwonym podestem [1]. Wejdź do niego z pudłem, a uniesiesz się pod sufit [2].

6 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Żeby otworzyć pobliskie drzwi, umieść niebieski portal nad krawędzią przepaści [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Żeby otworzyć pobliskie drzwi, umieść niebieski portal nad krawędzią przepaści [1]. Przedmiot zostanie przeniesiony na podest, a ty będziesz mógł zeskoczyć obok wyjścia [2]. Przejdź przez barierę i zakończ etap.

Piętro nr 5

Na początku testu stwórz niebieski portal na końcu błękitnego promienia, a pomarańczową dziurę w miejscu, w które trafia laser wieżyczki - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku testu stwórz niebieski portal na końcu błękitnego promienia, a pomarańczową dziurę w miejscu, w które trafia laser wieżyczki.

7 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy robot znajdzie się nad przepaścią [1], wystarczy zmienić położenie promienia, a spadnie na dół [2] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy robot znajdzie się nad przepaścią [1], wystarczy zmienić położenie promienia, a spadnie na dół [2].

8 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po zniszczeniu maszyny, wystrzel pomarańczową dziurę w ścianę naprzeciwko skrzynki [1] - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po zniszczeniu maszyny, wystrzel pomarańczową dziurę w ścianę naprzeciwko skrzynki [1]. Żeby przeciągnąć pudło na drugą stronę, stań na czerwonym podeście i stwórz dziurę na przeciwko, jak pojawi się przedmiot [2].

Wystarczy teraz zejść z podestu, a skrzynka przyleci do ciebie - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wystarczy teraz zejść z podestu, a skrzynka przyleci do ciebie. Chwyć ja i połóż obok.

Kolejne co musisz zrobić to wystrzelić portal na prawo od podestu, a następnie umieścić pudło na czerwonym punkcie - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kolejne co musisz zrobić to wystrzelić portal na prawo od podestu, a następnie umieścić pudło na czerwonym punkcie.

9 - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Strumień stanie się pomarańczowy i zabierze cię na drugą stronę - Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Strumień stanie się pomarańczowy i zabierze cię na drugą stronę. Gdy wylądujesz, zrzucić przedmiot stawiając naprzeciwko niego portal [1]. Kolejny postaw na ziemi i dostań się po promieniu do otwartych drzwi [2]. Za nimi znajdziesz windę.