Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Piętro nr 7

Zaraz na początku niech pomarańczowy robot umieści jeden ze swoich portali na niebieskim punkcie po prawej, a drugi na białej płaszczyźnie naprzeciwko czerwonego podestu - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zaraz na początku niech pomarańczowy robot umieści jeden ze swoich portali na niebieskim punkcie po prawej, a drugi na białej płaszczyźnie naprzeciwko czerwonego podestu. Jego kompan musi zrobić to samo tylko z drugiej strony pomieszczenia.

Gdy wszystko będzie gotowe, wystarczy że oba roboty wejdą na katapulty w tym samym momencie, a otworzy się przejście do kolejnego testu - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy wszystko będzie gotowe, wystarczy że oba roboty wejdą na katapulty w tym samym momencie, a otworzy się przejście do kolejnego testu.

Po wejściu do pomieszczenia niech niebieski robot postawi jeden portal na szachownicy po prawej, a drugi na szachownicy z lewej - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia niech niebieski robot postawi jeden portal na szachownicy po prawej, a drugi na szachownicy z lewej.

1 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym samym czasie jego kompan powinien stanąć na platformie naprzeciwko wyjścia [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym samym czasie jego kompan powinien stanąć na platformie naprzeciwko wyjścia [1]. Gdy to zrobi, drugi robot musi podnieść leżącą niedaleko skrzynkę z lustrami i przy jej pomocy skierować wiązkę lasera w stworzony wcześniej portal [2].

2 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W ten sposób platforma wjedzie na górę - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W ten sposób platforma wjedzie na górę. Kolejny krok należy do pomarańczowego. Niech wystrzeli jeden portal na posadzkę [1], a drugi na ścianę naprzeciwko katapulty [2].

Wskakując do środka wyląduje po drugiej stornie korytarza - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wskakując do środka wyląduje po drugiej stornie korytarza. Gdy to zrobi, droga stanie się bezpieczna również dla jego towarzysza, który powinien zabrać ze sobą pudło. W kolejnym pomieszczeniu znajduje się czerwony podest oraz katapulta.

3 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Niech pomarańczowy robot postawi jeden portal za wyrzutnią [1], a drugi tuż nad wyjściem [2] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech pomarańczowy robot postawi jeden portal za wyrzutnią [1], a drugi tuż nad wyjściem [2]. Jak skończy, powinien stanąć obok drzwi. Po stworzeniu portali, jego kompan musi położyć skrzynkę na katapulcie, a następnie szybko wejść do dziury. Wyjście otworzy się tylko na chwilę, więc oba roboty muszą opuścić pomieszczenia jak najszybciej. Kilka kroków dalej czekają windy.

Piętro nr 8

4 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wylądowaniu niech niebieski robot postawi portal na niższym panelu, a pomarańczowy na wyższym [1] - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wylądowaniu niech niebieski robot postawi portal na niższym panelu, a pomarańczowy na wyższym [1]. Drugie portale powinny znaleźć się na dole za krawędzią. Gdy wszystko będzie przygotowane, niech grubsza maszyna wskoczy do swojej dziury [2].

Aktywuje w ten sposób czerwony podest, a chwilę później w rurze pojawi się skrzynka - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Aktywuje w ten sposób czerwony podest, a chwilę później w rurze pojawi się skrzynka. Trzy sekundy po tym jak przedmiot zniknie, pomarańczowy robot musi wskoczyć do swojego portalu i złapać skrzynkę w locie. Jak będzie go miał, nich stworzy portal na pobliskiej ścianie i wróci na początek etapu.

5 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym czasie niebieski powinien postawić jedną dziurę na filarze naprzeciwko dużej turbiny [1], a drugą zostawić na dole za krawędzią - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym czasie niebieski powinien postawić jedną dziurę na filarze naprzeciwko dużej turbiny [1], a drugą zostawić na dole za krawędzią. Żeby wyłączyć wiatrak, trzeba tak położyć skrzynkę, aby laser trafił w wyłącznik po drugiej stronie [2].

6 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy śmigła przestaną się obracać, niebieska maszyna może wskoczyć do swojego portalu i przelecieć na drugą stronę - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy śmigła przestaną się obracać, niebieska maszyna może wskoczyć do swojego portalu i przelecieć na drugą stronę. Za bariera będzie pomieszczeni biurowe. Pierwsze co trzeba tam zrobić, to postawić jeden portal naprzeciwko przełącznika po lewej. Chudy robot powinien w tym czasie przesunąć skrzynką kawałek w prawo i umieścić na ścianie naprzeciwko swoją dziurę [1]. Druga musi znaleźć się na panelu obok czerwonego podestu [2]. W ten sposób wiązka trafi po biura po drugiej tronie.

7 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W miejscu wskazywanym przez laser, niebieski robot powinien postawić swój drugi portal - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W miejscu wskazywanym przez laser, niebieski robot powinien postawić swój drugi portal. W ten sposób aktywuje przełącznik w pomieszczeniu obok i na stałe wyłączy turbinę. Jego towarzysz może teraz do niego dołączyć, wykorzystując ten sam sposób co poprzednio [1]. Za barierą po lewej są drzwi. Żeby je otworzyć, wystarczy pociągnąć jednocześnie umieszczone z boku wajchy [2].

8 - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Schody po drugiej stronie zaprowadzą roboty do kolejnego biura - Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Schody po drugiej stronie zaprowadzą roboty do kolejnego biura. Na jednym ze stanowisk leży płyta CD [1]. Niech jeden robot ją podniesie i włoży do napędu [2]. Zakończy w ten sposób etap.