Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

1 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku chudszy robot musi stworzyć czerwoną dziurę na ścianie z prawej [1], a pomarańczową naprzeciwko poprzedniej (za dziurą w chodniku) [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku chudszy robot musi stworzyć czerwoną dziurę na ścianie z prawej [1], a pomarańczową naprzeciwko poprzedniej (za dziurą w chodniku) [2].

2 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech drugi robot przejdzie na drugą stronę i postawi błękitny portal pod schodami [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niech drugi robot przejdzie na drugą stronę i postawi błękitny portal pod schodami [1]. Granatowy musi znaleźć się na dole, na lewo od wejścia [2]. Wystarczy, że maszyny do niego wskoczą, a wylądują tuż przy wyjściu.

W kolejnej komnacie jeden z robotów musi tak postawić portale, aby można było przejść za barierę z prawej strony - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W kolejnej komnacie jeden z robotów musi tak postawić portale, aby można było przejść za barierę z prawej strony.

Gdy obie maszyny się za nią znajdą, niech czerwona dziura zostanie postawiona pod rurą z żelem, a pomarańczowa na panelu z prawej - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy obie maszyny się za nią znajdą, niech czerwona dziura zostanie postawiona pod rurą z żelem, a pomarańczowa na panelu z prawej.

Po wciśnięciu guzika pomarańczowa substancja rozleje się na ziemi - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wciśnięciu guzika pomarańczowa substancja rozleje się na ziemi. Na ścianie gdzie kończy się plama, musi znaleźć się pomarańczowy portal. Czerwony powinien zostać stworzony na posadzce.

3 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy grubsza maszyna rozpędzi się i wbiegnie do granatowej dziury, zostanie wyrzucona w powietrze [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy grubsza maszyna rozpędzi się i wbiegnie do granatowej dziury, zostanie wyrzucona w powietrze [1]. Tuż przed nią na chwile pojawią się białe ściany. Musi na nich postawić jeden portal, a następnie przejść na drugą stronę razem z towarzyszem. Po wciśnięciu stojącego na górze przycisku[1], za kratą pojawi się skrzynka.

4 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Żeby ją przyciągnąć do siebie, niech chudszy robot umieści pomarańczowy portal na panelu naprzeciwko pudła i wciśnie guzik odpowiedzialny za pomarańczowy żel - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Żeby ją przyciągnąć do siebie, niech chudszy robot umieści pomarańczowy portal na panelu naprzeciwko pudła i wciśnie guzik odpowiedzialny za pomarańczowy żel. Substancja rozleje się za kratą, a przedmiot ześlizgnie na drugą stronę [1]. Kawałek dalej jest przepaść [2]. Trzeba ją przejść przy pomocy portali.

5 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po drugiej stronie są dwie drogi - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie są dwie drogi. Jedna wskazywana przez strzałkę[1], a druga prowadząca w prawo. Prosto powinien udać się grubszy robot trzymający skrzynkę. Przejdzie przez dziurę używając portali. Z lewej strony będzie korytarz z laserami. Zanim przedmiot zostanie położony na pochylni, druga maszyna musi stanąć nad krawędzi drugiej ścieżki [2]. Gdy pudło zacznie się zsuwać i blokować wiązki lasera, zaczną pojawiać się platformy. Oba roboty muszą błyskawicznie po nich pobiec i jednocześnie pociągnąć za wajchy znajdujące się na końcu. Na początku kolejnego (przed włazem) pojawi się długi rozbieg z pomarańczowego żelu.

6 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Teraz niech maszyny skierują się do lewego skrzydła lokacji [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Teraz niech maszyny skierują się do lewego skrzydła lokacji [1]. Za pierwszą bariera grubszy robot powinien postawić granatowy portal pod rurą z żelem [1], a błękitny nad swoją głową.

7 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym czasie jego towarzysz musi stworzyć pomarańczowy portal na końcu niebieskiego strumienia z prawej [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym czasie jego towarzysz musi stworzyć pomarańczowy portal na końcu niebieskiego strumienia z prawej [1]. Czerwony niech znajdzie się nad wejściem [2].

8 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wciśnięciu czerwonego przycisku, żel zacznie przemieszczać się w niebieskim tunelu [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wciśnięciu czerwonego przycisku, żel zacznie przemieszczać się w niebieskim tunelu [1]. Niech grubszy robot za nim podąża i postawi dwa kolejne portale. Jeden na końcu poziomego strumienia, a drugi w prawym rogu lokacji [2]. Gdy substancja znajdzie się nad wieżyczkami, wystarczy przesunąć dowolny portal, a przeciwnicy zginą. Po ich zniszczeniu, niech oba roboty przejdą na drugą stronę, odbijając się od ścian.

Na końcu korytarza będzie stał czerwony podest - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na końcu korytarza będzie stał czerwony podest. Grubszy robot powinien na nim stanąć i stworzyć dwa portale. Jeden na panelu u góry, a drugi na końcu niebieskiego strumienia. W tym czasie jego towarzysz musi postawić czerwoną dziurę na posadzce zaraz za przepaścią (z prawej strony). Pomarańczowa niech znajdzie się na panelu nad pierwszym otworem.

9 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy chudszy robot wskoczy do czerwonego portalu z większej wysokości, odbije się od niebieskiej plamy i wyląduje w niebieskim tunelu - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy chudszy robot wskoczy do czerwonego portalu z większej wysokości, odbije się od niebieskiej plamy i wyląduje w niebieskim tunelu. Strumień zabierze go na szczyt pomieszczenia [1]. Gdy się tam znajdzie, powinien wcisnąć stojący tam czerwony przycisk. Niebieski żel spadnie na środku lokacji [2].

10 - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Oba roboty mogą tera wrócić na początek etapu - Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Oba roboty mogą tera wrócić na początek etapu. Biegnąc po pomarańczowym rozbiegu, dolecą na drugą stronę przepaści [1]. Niestety właz nie będzie chciał się otworzyć. Żeby go odblokować wystarczy wykonać wspólny gest, taki jak przybicie piątki [2]. Wrota zostaną otwarte i gra dobiegnie końca. Gratulacje!