Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 3

1 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu, skręć w lewo [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu, skręć w lewo [1]. Pierwszy portal (niebieski) musisz stworzyć w miejscu wskazywanym przez laser [2].

2 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Drugi postaw na ścianie przed czarnymi przełącznikami [1], w przeciwnym skrzydle pomieszczenia [2] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Drugi postaw na ścianie przed czarnymi przełącznikami [1], w przeciwnym skrzydle pomieszczenia [2].

3 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Podnieś teraz jedną z leżących w okolicy skrzynek [1] i upuść ją przed niebieskim otworem, na linii lasera [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Podnieś teraz jedną z leżących w okolicy skrzynek [1] i upuść ją przed niebieskim otworem, na linii lasera [1]. W ten sposób będziesz miał aktywowane dwa kwadraty.

4 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Żeby trafić w trzeci, weź drugie pudło, a następnie ustaw je pod wiązką celującą w podłogę [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Żeby trafić w trzeci, weź drugie pudło, a następnie ustaw je pod wiązką celującą w podłogę [1]. Przedmiot musi stać w ten sposób, aby laser przeszedł przez niebieski portal i trafił w przełącznik [2]. Gdy drzwi się otworzą, wejdź do winy i zakończ etap.

Piętro nr 4

5 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak znajdziesz się w pomieszczeniu testowym, stwórz niebieski portal na końcu świetlistego mostu [1], a pomarańczowy w rogu lokacji po lewej [2] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak znajdziesz się w pomieszczeniu testowym, stwórz niebieski portal na końcu świetlistego mostu [1], a pomarańczowy w rogu lokacji po lewej [2].

6 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po drugiej stronie umieszczono czerwony przycisk [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie umieszczono czerwony przycisk [1]. Wciśnij go, to na kładce pojawi się skrzynka [2].

7 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy będziesz szedł w jej kierunku, światła zostaną wyłączne [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy będziesz szedł w jej kierunku, światła zostaną wyłączne [1]. Pójdź w lewo, a spotkasz Wheatleya [2].

8 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak skończy gadać, wbiegnij w odblokowany korytarza [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak skończy gadać, wbiegnij w odblokowany korytarza [1]. Podczas ucieczki zawsze skręcaj w lewo, jak jest taka możliwość [2].

9 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Dojdziesz w ten sposób do pomieszczenia testowego [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Dojdziesz w ten sposób do pomieszczenia testowego [1]. Nie wchodź jednak do niego. Zamiast tego wskocz na świetlisty most i biegnij po nim w prawo [2].

10 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy spadniesz, odwróć się o 180 stopni [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy spadniesz, odwróć się o 180 stopni [1]. Korytarz zaprowadzi cię na następnej części lokacji [2].

11 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po drugiej stronie chodnika, skręć w lewo i biegnij cały czas prosto, trzymając się krawędzi lokacji [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie chodnika, skręć w lewo i biegnij cały czas prosto, trzymając się krawędzi lokacji [1]. Kawałek dalej pojawią się Wieżyczki [2].

12 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Chwyć jednią z nich [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Chwyć jednią z nich [1]. Przy jej pomocy możesz szybciej zniszczyć pozostałych wrogów [2].

13 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak teren będzie czysty, postaw niebieski portal na ścianie po prawej [1], a pomarańczowy za ogrodzeniem naprzeciwko pierwszej dziury [2] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak teren będzie czysty, postaw niebieski portal na ścianie po prawej [1], a pomarańczowy za ogrodzeniem naprzeciwko pierwszej dziury [2].

14 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po drugiej stronie będzie kolejny wąski chodnik [1] - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie będzie kolejny wąski chodnik [1]. Na początku udaj się w lewo, a na rozwidleniu skręć w prawo [2].

15 - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Biegnij potem cały czas prosto, nie zwracając uwagi na przeciwników - Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Biegnij potem cały czas prosto, nie zwracając uwagi na przeciwników. Jak miniesz schody po lewej [1], po kilku sekundach zakończysz etap [2].