Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Rozdział 4 - Świetlna bariera

Piętro nr 1

1 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu niech gruby robot postawi błękitny portal nad niebieskim strumieniem [1], a granatowy na ścianie na prawo od wejścia [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech gruby robot postawi błękitny portal nad niebieskim strumieniem [1], a granatowy na ścianie na prawo od wejścia [2].

2 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy oba roboty znajdą się wewnątrz tunelu, czerwona dziura powinna znaleźć się na jego drugim końcu [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy oba roboty znajdą się wewnątrz tunelu, czerwona dziura powinna znaleźć się na jego drugim końcu [1]. Pomarańczowa musi zostać umieszczona na panelu u góry po lewej [2].

3 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Lecąc do przodu roboty dotrą do czerwonego podestu [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Lecąc do przodu roboty dotrą do czerwonego podestu [1]. Niech gruby zeskoczy wtedy na dół, podejdzie do wyjścia i stworzy granatowy portal na ścianie naprzeciwko [2]. Powstanie błękitny strumień, który zaprowadzi drużynę do kolejnego etapu.

Piętro nr 2

4 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na początku niech niebieski robot stanie na czerwonym podeście, a następnie postawi dwa portale - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku niech niebieski robot stanie na czerwonym podeście, a następnie postawi dwa portale. Błękitny pod strumieniem [1], a granatowy na ścianie po lewej [2].

5 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy skończy, jego towarzysz powinien stanąć na katapulcie [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy skończy, jego towarzysz powinien stanąć na katapulcie [1]. Dostanie się w ten sposób na drugą stronę bariery. Zanim wciśnie stojący tam przycisk, granatowa dziura powinna zostać przeniesiona na panel wiszący nad barierą [2]. W ten sposób strumień porwie spadającą kulę.

Chudy robot może teraz wrócić na początek etapu i postawić dwa portale na platformach blokujących przedmiot - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Chudy robot może teraz wrócić na początek etapu i postawić dwa portale na platformach blokujących przedmiot. Kula wleci do wnęki z laserem, otwierając w ten sposób drzwi do kolejnego etapu.

Piętro nr 3

6 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na początku etapu gruby robot musi umieścić granatowy portal na podeście z prawej, a błękitny na końcu strumienia [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku etapu gruby robot musi umieścić granatowy portal na podeście z prawej, a błękitny na końcu strumienia [1]. Powstanie pionowy tunel, do którego powinna wskoczyć druga maszyna[1].

7 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Będąc na górze, niech umieści błękitną dziurę na platformie naprzeciwko [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Będąc na górze, niech umieści błękitną dziurę na platformie naprzeciwko [1]. W tym czasie jego towarzysz może wejść na czerwony podest [2]. Opuści w ten sposób kolejne panele.

Następny krok wymaga zgrania - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Następny krok wymaga zgrania. Gdy chudy robot, stworzy pod sobą pomarańczowy portal, gruby musi umieścić granatową dziurę na lewo od strumienia.

8 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Tunel zabierze wtedy pomarańczowego do miejsca, w którym leży skrzynka [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Tunel zabierze wtedy pomarańczowego do miejsca, w którym leży skrzynka [1]. Niech przedmiot zostanie przekazany na dół, a następnie położony na podeście [2]. Żeby drugi robot dostał się do wyjścia, trzeba powtórzyć tą samą operacją co wcześnie, tylko z zamienionymi rolami.

Piętro nr 4

Na początku niech pomarańczowy robot stworzy czerwony portal na końcu strumienia, a pomarańczowy po drugiej stronie przepaści - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku niech pomarańczowy robot stworzy czerwony portal na końcu strumienia, a pomarańczowy po drugiej stronie przepaści. Gdy skończy, powinien stanąć na wyrzutni i wejść do tunelu.

Doleci w ten sposób do czerwonego guzika - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Doleci w ten sposób do czerwonego guzika. Po jego wciśnięciu pojawi się skrzynka. Żeby ją złapać, grubszy robot musi postawić niebieską dziurę na górze za swoimi plecami, a granatową na końcu tunelu.

9 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wystarczy teraz wejść na katapultę i przechwycić przedmiot - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wystarczy teraz wejść na katapultę i przechwycić przedmiot. Po odłożeniu go na ziemie, niech maszyna przeniesie błękitną dziurę na ścianę obok pomarańczowej. Zeskakując do tunelu na dole, dotrze do swego towarzysza, któremu może przekazać pudło. Przy pomocy skrzynki pomarańczowy robot musi skierować laser na białą ścianę, a następnie stworzyć w tym miejscu pomarańczowy portal [1]. W tym czasie druga maszyna powinna zeskoczyć na wyrzutnie. Będąc po drugiej stronie, niech postawi pomarańczową dziurę na panelu pod laserem. Powstały strumień zabierze oba roboty do czarnego przełącznika [2].

10 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wystarczy postawić naprzeciwko niego granatowy czerwony [1], a powstaną schody prowadzące do wyjścia [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wystarczy postawić naprzeciwko niego granatowy czerwony [1], a powstaną schody prowadzące do wyjścia [2].