Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

1 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Za barierą znajdziesz ubrudzony pomarańczowym żelem korytarz [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za barierą znajdziesz ubrudzony pomarańczowym żelem korytarz [1]. Poczekaj, aż tłoki dotkną ziemi i przebiegnij na jego koniec [2].

2 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po prawej będą drzwi [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po prawej będą drzwi [1]. Za nimi znajdziesz białą ścianę. Postaw na niej pierwszy portal [2].

3 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Drugi umieść po drugiej stronie korytarza z tłokami [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Drugi umieść po drugiej stronie korytarza z tłokami [1]. Wbiegnij w niego, a znajdziesz się w pomieszczeniu z komputerami [2].

4 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na jego końcu, po prawej stronie ukryto czerwony przycisk [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na jego końcu, po prawej stronie ukryto czerwony przycisk [1]. Wciśnij go, a otworzą się drzwi w sali obok [2]. Wejdź do stojącej za nimi windy i zakończ etap.

5 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Idąc prosto dojdziesz do rury z białym żelem - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idąc prosto dojdziesz do rury z białym żelem. Umieść portal w miejscu, na które spada [1] i przy pomocy drugiej dziury wymaluj na biało ściany na przeciwko [2].

Gdy płaszczyzna nad schodami będzie pokryta żelem, teleportuj się tam - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy płaszczyzna nad schodami będzie pokryta żelem, teleportuj się tam.

6 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Będąc po drugiej stronie, pomaluj na biało filary za barierką [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Będąc po drugiej stronie, pomaluj na biało filary za barierką [1]. Umieszczaj portal raz na jednym i raz na drugim słupie, aż "farba" dotrze do platformy na szczycie [2].

7 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na górze, obejdź słup, a następnie spójrz w dół - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na górze, obejdź słup, a następnie spójrz w dół. Zobaczysz tam oświetlone podwyższenie [1]. Oblej je białą farbą, stawiając portale pod dobrym kątem. Pamiętaj, ze możesz strzelać nimi przez metalowy chodnik [2].

Po skończonym malowaniu, stwórz w zamalowanym miejscu niebieską dziurę - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po skończonym malowaniu, stwórz w zamalowanym miejscu niebieską dziurę. Pomarańczową umieść w posadzce i do niej skocz.

8 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wylądujesz w ten sposób przez schodami [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wylądujesz w ten sposób przez schodami [1]. Wejdź na górę, a następnie biegnij cały czas prosto, aż dotrzesz do kolejnej zagadki [2].

9 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Tym razem czeka cię długa wspinaczka - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Tym razem czeka cię długa wspinaczka. Zarówno po prawej, jak i po lewej stronie znajdziesz wiele białych ścian [1]. Stawiaj na nich portale, przechodząc nimi cały czas do góry [2].

10 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Dotrzesz w ten sposób do okrągłej platformy z białą posadzką [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Dotrzesz w ten sposób do okrągłej platformy z białą posadzką [1]. Umieść tam niebieską dziurę. Pomarańczową wystrzel pod zerwany chodnik [2].

11 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy wskoczysz do środka, wylecisz bardzo wysoko w powietrze - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy wskoczysz do środka, wylecisz bardzo wysoko w powietrze. W trakcie lotu stwórz pomarańczowy otwór w mijanej podłodze [1]. Przenieś się tam, jak wylądujesz. Obok jednego z białych podestów będzie napis "2900M". Tam musisz postawić kolejny pomarańczowy portal [2].

12 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zeskocz następnie na dół do niebieskiego i staraj się wylądować na pobliskim zbiorniku [1] - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zeskocz następnie na dół do niebieskiego i staraj się wylądować na pobliskim zbiorniku [1]. Zobaczysz z niego kolejną białą płaszczyznę na górze [2].

13 - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Umieść na niej jeszcze jedną pomarańczową dziurę [1] i zeskocz na dół po raz trzeci - Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Umieść na niej jeszcze jedną pomarańczową dziurę [1] i zeskocz na dół po raz trzeci. Wylądujesz obok drzwi prowadzących do kolejnej zagadki [2].