Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Piętro nr 1

1 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Żeby dostać się do pokoju testowego udaj się do dwóch kolejnych wind i użyj ich - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Żeby dostać się do pokoju testowego udaj się do dwóch kolejnych wind i użyj ich. Gdy znajdziesz się na miejscu, niech niebieski robot stanie na najbliższym czerwonym podeście [1], a pomarańczowy przejdzie przez otwarte drzwi [2].

2 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kawałek dalej jest następny podest [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kawałek dalej jest następny podest [1]. Jak stanie na nim niebieska maszyna, otworzy się następne przejście. Pomarańczowy robot może wejść do pomieszczenia za nim i stworzyć tam jedną dziurę [2].

3 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Druga niech powstanie w korytarzu obok trzeciego podestu [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Druga niech powstanie w korytarzu obok trzeciego podestu [1]. Skończywszy stawiać portale, pomarańczowy powinien stanąć na podeście i poczekać, aż podejdzie do niego niebieski. Oboje mogą teraz przejść przez otwór. Kawałek dalej będzie winda, która zabierze maszyny na wyższy poziom [2].

Piętro nr 2

4 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na początku niech gruby robot stworzy granatowy portal na ścianie obok [1], a błękitny po drugiej stronie przepaści [2] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku niech gruby robot stworzy granatowy portal na ścianie obok [1], a błękitny po drugiej stronie przepaści [2]. Pomarańczowy musi natomiast postawić na razie tylko jedną dziurę, obok błękitnego otworu. Gdy to zrobi, niech przejdzie na drugą stronę. Dalszą drogę będą mu blokowały błękitne panele. Grubszy robot może je usunąć, wciskając czerwony guzik. Za blokadą niech znajdzie się czerwona dziura. Pomarańczowa maszyna może teraz przejść przez swoje portale, a potem przez portale partnera, a znajdzie się obok towarzysza.

5 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kawałek dalej znajduje się pomieszczeni z czterema czerwonymi guzikami - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kawałek dalej znajduje się pomieszczeni z czterema czerwonymi guzikami. Umieszczono je w rogach sali. Niech każdy robot połączy dwa przyciski portalami [1] [2], a następnie stanie naprzeciwko jednego z nich.

6 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zadanie polega na wciśnięciu wszystkich guzików w krótkim odstępie czasu - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zadanie polega na wciśnięciu wszystkich guzików w krótkim odstępie czasu. Gdy to zrobisz na ziemie spadnie metalowa kula [1]. Przenieś ją na pobliski podest i opuść pomieszczenie [2].

Piętro nr 3

7 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do środka podnieś skrzynkę z lustrami i przy jej pomocy skieruj laser na białą ścianę [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do środka podnieś skrzynkę z lustrami i przy jej pomocy skieruj laser na białą ścianę [1]. Niebieski robot niech stworzy portale po dwóch stronach pierwszej powierzchni, a pomarańczowy po dwóch stronach drugiej [2].

8 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W ten sposób wiązka przejdzie przez dwie żarówki i otworzy drzwi [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W ten sposób wiązka przejdzie przez dwie żarówki i otworzy drzwi [1]. W kolejnym pomieszczeniu niech wysoki robot stanie na czerwonym podeście, a niski wciśnie stojący niedaleko guzik [2].

9 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Z rury wypadnie skrzynka [1] - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Z rury wypadnie skrzynka [1]. Niebieski robot powinien ją chwycić i odpowiednio manipulując przy jej pomocy laserem, zniszczyć wszystkie wieżyczki [2].

10 - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jak przeciwnicy wybuchną, skieruj wiązkę na białą ścianę naprzeciwko - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak przeciwnicy wybuchną, skieruj wiązkę na białą ścianę naprzeciwko. Umieść tam granatowy portal [1], a niebieski na ścianie po prawej (po drugiej stronie pomieszczenia) [2].

Czerwony i pomarańczowy powinny znaleźć się na dwóch pozostałych panelach - Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Czerwony i pomarańczowy powinny znaleźć się na dwóch pozostałych panelach. Przechodzący przez dziury laser trafi w przełącznik otwierający drzwi. Przejdź na drugą stronę, a następnie użyj wind.