Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Piętro nr 7

W pomieszczeniu na następnym poziomie ośrodka, ponownie spotkasz Wheatleya - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W pomieszczeniu na następnym poziomie ośrodka, ponownie spotkasz Wheatleya. Podejdź do niego i posłuchaj co ma do powiedzenia. Robot poprosi cię o przedostanie się na drugą stronę. Zrób to tworząc portal na białej ścianie obok maszyny. Przejdź przez pomarańczową dziurę obok, a znajdziesz się na miejscu. Po krótkim monologu Wheatley wyląduje na ziemi tuz obok ciebie.

Podnieś go wciskając E i przenieś do maszyny po prawej - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Podnieś go wciskając E i przenieś do maszyny po prawej. Robot poprosi cię żebyś się obrócił. Gdy to zrobisz, ze ściany wysunie się duży panel.

1 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Podnieś teraz robota, przejdź przez powstałą dziurę [1] i biegnij cały czas prosto, nie zwracając uwagi na Wieżyczkę - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Podnieś teraz robota, przejdź przez powstałą dziurę [1] i biegnij cały czas prosto, nie zwracając uwagi na Wieżyczkę. Po przejściu przez kolejne drzwi [2], włączy się ekran ładowania.

2 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po załadowaniu etapu, idź dalej prosto, przechodzą przez kolejne wrota [1] - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po załadowaniu etapu, idź dalej prosto, przechodzą przez kolejne wrota [1]. Dojdziesz do dużej komnaty ze zniszczonym robotem [2]. Przejdź obok gruzów na drugą stronę.

3 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Dotrzesz w ten sposób do schodów [1] - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Dotrzesz w ten sposób do schodów [1]. Na dole będzie głęboka przepaść [2]. Wysłuchaj tego, co ma do powiedzenia Wheatley i zeskocz na dół.

4 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Idąc cały czas prosto, dotrzesz do pomieszczenia z wieloma przełącznikami [1] - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idąc cały czas prosto, dotrzesz do pomieszczenia z wieloma przełącznikami [1]. Po chwili pojawi się maszyna, do której możesz podłączyć niesionego robota [2].

5 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wheatley uruchomi windę [1], a po krótkim filmiku spotkasz się z GLaDOS [2] - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wheatley uruchomi windę [1], a po krótkim filmiku spotkasz się z GLaDOS [2].

6 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy wylądujesz w spalarni, idź cały czas prosto [1] - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy wylądujesz w spalarni, idź cały czas prosto [1]. Po kilku sekundach powinieneś dotrzeć do urządzenia dwuportalowego [2].

7 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Podnieś je - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Podnieś je. Przy jego pomocy możesz tworzyć dwa portale. Niebieski powstanie po wciśnięciu LPM, a pomarańczowy po użyciu PPM. Stwórz pomarańczową "dziurę" na białej ścianie za twoimi plecami [1], a niebieską na ścianie przed tobą [2].

8 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Dostaniesz się w ten sposób na górę - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Dostaniesz się w ten sposób na górę. Idąc prosto, dotrzesz do blokujących korytarza gruzów [1]. Żeby je obejść, zrób jeden portal z lewej, a drugi po drugiej stronie blokady [2].

9 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Kawałek dalej będziesz musiał wspiąć się na wyższy poziom - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kawałek dalej będziesz musiał wspiąć się na wyższy poziom. Na początku stwórz niebieską "dziurę" na platformie po prawej [1]. Tuż obok ciebie powinna być biała ściana. Na niej zrób drugi portal i przejdź przez niego [2].

Idąc dalej dojdziesz do ślepego zaułka - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Idąc dalej dojdziesz do ślepego zaułka. Żeby wejść na kolejny poziom, powtórz poprzednią operację, tylko tym razem tworząc drugi portal na górze po prawej.

Po drugiej stronie korytarza zobaczysz zniszczone okno - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie korytarza zobaczysz zniszczone okno. Przenieś się do znajdującego się za nim pomieszczenia, umieszczając "dziurę" na odległej białej powierzchni.

10 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy przejdziesz na drugą stronę, skręć w prawo [1] - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy przejdziesz na drugą stronę, skręć w prawo [1]. Korytarz będzie zablokowany gruzami [2]. Poczekaj aż GLaDOS go odblokuje i idź dalej.

11 - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Za kolejną barierą [1] znajdziesz windę - Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za kolejną barierą [1] znajdziesz windę. Wejdź do niej, a zakończysz etap [2].