Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 poradnik Portal 2

Piętro nr 3

Zaraz na początku etapu stwórz pomarańczowy portal na drodze świecącego mostu - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zaraz na początku etapu stwórz pomarańczowy portal na drodze świecącego mostu.

Niebieski postaw po drugiej stronie przepaści i przejdź po nim do czerwonego przycisku - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Niebieski postaw po drugiej stronie przepaści i przejdź po nim do czerwonego przycisku.

1 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wciśnięcie guzika spowoduje pojawienie się skrzynki [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wciśnięcie guzika spowoduje pojawienie się skrzynki [1]. Niestety przedmiot będzie stale spadał do wody. Stań teraz na środku mostu i wystrzel niebieski portal na ścianę po prawej [2].

2 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zrób to w ten sposób, żeby wylądować na nowej kładce [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zrób to w ten sposób, żeby wylądować na nowej kładce [1]. Idąc w lewo dojdziesz do kolejnej przepaści [2].

3 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Zastosuj ten sam trik co poprzednio, tworząc niebieską dziurę na ścianie przed tobą [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Zastosuj ten sam trik co poprzednio, tworząc niebieską "dziurę" na ścianie przed tobą [1]. Przejdź teraz na koniec mostu i postaw portal po prawej [2].

4 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Dzięki niemu możesz podejść do miejsca zrzutu skrzynek [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Dzięki niemu możesz podejść do miejsca zrzutu skrzynek [1]. Złap w locie mały sześcian, a następnie przejdź z nim przez niebieski otwór [2]

 

5 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Ponownie znajdziesz się na początku etapu - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Ponownie znajdziesz się na początku etapu. Wystrzel teraz niebieski portal w białą ścianę po prawej (jak najwyżej) [1]. Przez pomarańczową dziurę możesz się dostać do miejsca z czerwonym podestem [2].

6 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Ustaw na nim skrzynkę [1], a następnie stwórz niebieski portal na dole [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Ustaw na nim skrzynkę [1], a następnie stwórz niebieski portal na dole [2]. Zaprowadzi cię on z powrotem na szczyt.

7 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy znajdziesz się na miejscu, postaw most na przepaścią [1] i zakończ etap [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się na miejscu, postaw most na przepaścią [1] i zakończ etap [2].

Piętro nr 4

8 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu idź cały czas prosto, aż dojdziesz do zepsutych drzwi - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu idź cały czas prosto, aż dojdziesz do zepsutych drzwi. GLaDOS na chwilę cię opuści i będziesz mógł posłuchać Wheatleya, który pojawi się za szybą po prawej [1]. Gdy robot zniknie, przejdź przez naprawione wrota [2].

Wewnątrz pomieszczenia postaw niebieski portal nad mostem po lewej, a pomarańczowy na ścianie przez tobą [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wewnątrz pomieszczenia postaw niebieski portal nad mostem po lewej, a pomarańczowy na ścianie przez tobą [2].

9 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Dostaniesz się w ten sposób na świetlisty most - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Dostaniesz się w ten sposób na świetlisty most. Stojąc na nim, wystrzel niebieską "dziurę" w miejsce, w którym kładka się kończy [1]. Możesz teraz wrócić na początek etapu. Obok powinien stać czerwony przycisk [2]. Jego wciśnięcie spowoduje pojawienie się skrzynki. Przedmiot niestety wpadnie do wody.

10 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Żeby temu zapobiec, ustaw pomarańczowy portal na białych panelach naprzeciwko i wciśnij guzik [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Żeby temu zapobiec, ustaw pomarańczowy portal na białych panelach naprzeciwko i wciśnij guzik [1]. Jeżeli mimo to pudło spadnie, stań na kładce i złap je w locie. Zdobyty przedmiot postaw obok przycisku [2].

11 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Ponownie przedostań się na most na górze, ale tym razem trzymając skrzynkę [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Ponownie przedostań się na most na górze, ale tym razem trzymając skrzynkę [1]. Gdy to zrobisz, wystrzel pomarańczową "dziurę" w białą ścianę po prawej [2].

Pojaw się kolejna kładka - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Pojaw się kolejna kładka. Skocz na nią trzymając przedmiot.

12 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Postaw teraz pudło tuż obok siebie [1], a następnie umieść pomarańczowy otwór na ścianie po lewej [2] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Postaw teraz pudło tuż obok siebie [1], a następnie umieść pomarańczowy otwór na ścianie po lewej [2]. Musisz zrobić to w ten sposób, żeby wylądować na powstały moście razem ze skrzynką. Na wszelki wypadek chwyć przedmiot podczas spadania.

13 - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Za plecami powinieneś zobaczyć czerwony podest [1] - Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Za plecami powinieneś zobaczyć czerwony podest [1]. Postaw na nim skrzynkę i zakończ etap [2].