Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Piętro nr 5

Na początku gruby robot musi stworzyć błękitny portal na końcu niebieskiego strumienia oraz granatowy na górze po prawej - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku gruby robot musi stworzyć błękitny portal na końcu niebieskiego strumienia oraz granatowy na górze po prawej.

1 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Wchodząc na wyrzutnie trafi do tunelu, który zabierze go na drugą stronę przepaści [1] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Wchodząc na wyrzutnie trafi do tunelu, który zabierze go na drugą stronę przepaści [1]. Ukryto tam szarą skrzynkę [2]. Niech ją podniesie i wróci do strumienia.

2 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Gdy się tam znajdzie, jego towarzysz musi wejść na czerwony podest - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy się tam znajdzie, jego towarzysz musi wejść na czerwony podest. Robot zostanie przyciągnięty na początek etapu [1]. Teraz czerwony portal powinien zostać umieszczony wysoko na ścianie naprzeciwko wyjścia [2], pomarańczowy na końcu promienia, a skrzynka postawiona na wyrzutni.

3 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po kilku sekundach pudło wyląduje na czerwonym podeście [1], otwierając drzwi [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po kilku sekundach pudło wyląduje na czerwonym podeście [1], otwierając drzwi [2].

Piętro nr 6

4 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do pomieszczania nich chudy robot stworzy granatowy portal na ścianie po lewej [1], a błękitny nad niebieskim promieniem [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczania nich chudy robot stworzy granatowy portal na ścianie po lewej [1], a błękitny nad niebieskim promieniem [2].

5 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Powstanie poziomy tunel, do którego powinien wskoczyć jego towarzysz - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Powstanie poziomy tunel, do którego powinien wskoczyć jego towarzysz. W połowie lotu niech przeskoczy na do drugiego strumienia i postawi pomarańczową dziurę nad swoją głową. Czerwona musi się znaleźć na panelu z prawej [1]. Przelatując na drugą stronę robot dostanie się do miejsca z czerwonym podestem [2]. Gdy na niego stanie, strumień zmieni kolor. W tym momencie niebieski musi postawić dwa portale. Granatowy na końcu pionowego tunelu, a błękitny na ścianie niedaleko początku etapu. Gdy znajdzie się po drugiej stronie, powinien zamienić czerwoną dziurę w błękitną i przeskoczyć na powstały strumień. Wystarczy, że drugi robot zejdzie teraz z podestu, a gruba maszyna doleci do wyjścia. Oba roboty będą mogły udać się do kolejnego etapu.

Piętro nr 7

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot stanie na wyrzutni i przeleci na drugą stronę pomieszczenia - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu niech pomarańczowy robot stanie na wyrzutni i przeleci na drugą stronę pomieszczenia. Gdy wyląduje, musi postawić czerwoną dziurę na białym panelu po drugiej stronie, a pomarańczową na prawo od poprzedniej.

W tym czasie jego towarzysz powinien postawić błękitną dziurę na końcu strumienia - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym czasie jego towarzysz powinien postawić błękitną dziurę na końcu strumienia. Granatowa niech znajdzie się naprzeciwko pomarańczowej.

Po zakończeniu przygotować grubsza maszyna może stanąć na czerwonym podeście - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po zakończeniu przygotować grubsza maszyna może stanąć na czerwonym podeście. Gdy strumień zmieni kolor, niech chuda maszyna stanie na katapulcie. Wewnątrz tunelu przeleci obok drugiego czerwonego podestu. Jak na nim stanie, pojawi się biały panel z niebieską kropką. W tym miejscu powinna znaleźć się pomarańczowa dziura. Po wejściu na wyrzutnię, niebieski robot trafi do pomieszczenia z wyjściem.

6 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Żeby jego towarzysz do niego dołączył, musi stworzyć błękitny portal na końcu strumienia [1], a drugi obok czerwonego podestu [2] - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Żeby jego towarzysz do niego dołączył, musi stworzyć błękitny portal na końcu strumienia [1], a drugi obok czerwonego podestu [2].

7 - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do tunelu, chuda maszyna będzie przelatywała obok pomarańczowej dziury - Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do tunelu, chuda maszyna będzie przelatywała obok pomarańczowej dziury. Jak stanie obok niej, otwór powinien zostać zmieniony na granatowy [1]. Pionowy strumień energii zabierze robota na górę i obie maszyny będą mogły zakończyć etap [2].