Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Portal 2 - poradnik do gry

Portal 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 poradnik Portal 2

Piętro nr 6

1 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Na początku chudszy robot musi postawić pomarańczowy portal pod rurą z żelem [1], a czerwony panelu po prawej [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Na początku chudszy robot musi postawić pomarańczowy portal pod rurą z żelem [1], a czerwony panelu po prawej [2].

Portale jego kompana niech znajdą się na ścianie z prawej stronie wejścia oraz na szachownicy naprzeciwko czerwonej dziury - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Portale jego kompana niech znajdą się na ścianie z prawej stronie wejścia oraz na szachownicy naprzeciwko czerwonej dziury.

Przechodząc przez nie, grubsza maszyna dostanie się na metalowy chodnik - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Przechodząc przez nie, grubsza maszyna dostanie się na metalowy chodnik. Drugi robot powinien w tym czasie wcisnąć stojący niedaleko rury czerwony przycisk. W ten sposób wymaluje ścieżkę pomarańczowym żelem.

Gdy skończy, niech podejdzie do drugie czerwonego guzika - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Gdy skończy, niech podejdzie do drugie czerwonego guzika. Naprzeciwko niego, po drugiej stronie przepaści znajduje się biała płaszczyzna. Powinien pojawić się na niej pomarańczowy otwór.

Kolejny krok wymaga zgrania między partnerami - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Kolejny krok wymaga zgrania między partnerami. Jak chudsza maszyna wciśnie guzik, jej towarzysz musi zacząć biec po pomarańczowym żelu. Podczas lotu powinien złapać wylatująca z portalu skrzynkę. Po tym jak ją złapie, niech drugi robot przeniesie najpierw pomarańczowy portal na dalszy podest pod laserem, a następnie czerwony na podest bliższy.

2 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Przelatując między dziurami, maszyna trzymająca skrzynkę musi tak manipulować laserem, aby zniszczyć wszystkie stojące w okolicy wieżyczki - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Przelatując między dziurami, maszyna trzymająca skrzynkę musi tak manipulować laserem, aby zniszczyć wszystkie stojące w okolicy wieżyczki. Po zakończeniu zadania, niech pomarańczowy portal znajdzie się na panelu z prawej strony rury (w momencie gry robot wyleci z czerwonego) [1]. W ten sposób robot przeleci przez przepaść do wyjścia [2].

3 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Jego towarzysz musi przenieść się na pomarańczowy rozbieg i czekać na kolejne dziury [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jego towarzysz musi przenieść się na pomarańczowy rozbieg i czekać na kolejne dziury [1]. Błękitna niech zastąpi pomarańczową, a granatowa niech znajdzie się naprzeciwko rozbiegu. Wystarczy, że robot pobiegnie przed siebie, a wyląduje obok kompana [2]. Obaj mogą wejść do windy i zakończyć etap.

Piętro nr 7

4 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po wejściu do pomieszczenia niech grubszy robot postawi granatowy portal pod rurą z żelem [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia niech grubszy robot postawi granatowy portal pod rurą z żelem [1]. Błękitny powinien po kolei umieszczać na białych panelach z prawej. Najpierw na górnym, potem na dolnym, a na końcu na suficie z prawej [2]. Po każdym stworzonym portalu musi wcisnąć czerwony przycisk. W ten sposób umaże posadzkę pomarańczową substancją.

5 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
W tym samym czasie drugi robot powinien stworzyć dwie dziury na białych ścianach stojących naprzeciwko siebie [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

W tym samym czasie drugi robot powinien stworzyć dwie dziury na białych ścianach stojących naprzeciwko siebie [1]. Gdy to zrobi, niech jego towarzysz zacznie wbiegać w czerwony otwór, cały czas poruszając się po żelu [2].

6 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Po drugiej stronie lokacji znajdują się dwa czerwone przyciski - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie lokacji znajdują się dwa czerwone przyciski. Jedne z nich wypuszcza szarą kostkę[1], a drugi tworzy na kilka sekund długą platformę. Niech grubszy robot postawi platformę. Gdy to zrobi, musi bardzo szybko pobiec po żelu w stronę swego towarzysza i wystrzelić czerwony portal na panel z prawej [2]. Potem powinien szybko wcisnąć drugi przycisk, ale dopiero wtedy, gdy chudsza maszyna stanie na krawędzi platformy.

7 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry
Obok niej będzie spadało pudło - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Obok niej będzie spadało pudło. Niech robot je chwyci i natychmiast wróci na początek etapu. Jak przedmiot zostanie położony na czerwonym podeście obok wyjścia [1], drzwi się otworzą. Kawałek dalej etap dobiegnie końca [2].

Piętro nr 8

8 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po tym jak wieżyczka zostanie zniszczona [1], niech chudszy robot stanie na niebieskim żelu i skoczy w prawo [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po tym jak wieżyczka zostanie zniszczona [1], niech chudszy robot stanie na niebieskim żelu i skoczy w prawo [2].

Będzie tam biały panel oraz podest, na który ścieka pomarańczowa substancja - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Będzie tam biały panel oraz podest, na który ścieka pomarańczowa substancja. Na jednym i drugim powinien znaleźć się portal. Na pierwszym pomarańczowy, a na drugim czerwony.

9 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak tak się stanie, niech drugi robot postawi granatową dziurę na platformie z lewej [1] oraz błękitną na ścianie nad wejściem [2] - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Jak tak się stanie, niech drugi robot postawi granatową dziurę na platformie z lewej [1] oraz błękitną na ścianie nad wejściem [2].

10 - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu zadania, powinien wcisnąć czerwony guzik [1] - Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy Portal 2 - Portal 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu zadania, powinien wcisnąć czerwony guzik [1]. Pomarańczowy żel przeleci przez portale i utworzy długi rozbieg [2]. Niech oba roboty przebiegną po nim. Odbijając się od niebieskiej kałuży, wylądują po drugiej stronie przepaści. Za barierą czeka kolejna zagadka.