Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bezsenność w Chrapkowicach | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze

Bezsenność w Chrapkowicach

Koszt: 3 PM

Specjalne: Zadanie przyłączy do naszego królestwa państwo Chrapkowice.

Podejścia:

  • Demony Snów - 20 PZ, 1400 $, 1560 PD, +2 Dobrobyt. Postacie: Kapłani+Kupiec+Monarcha.

Demony Snów

1 - Bezsenność w Chrapkowicach | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
Gdy doprowadzimy Chrapków do kościoła będziemy musieli wygłosić kazanie - ustalamy jego godzinę klikając na ambonę i korzystamy z niej o wybranej porze (wygłoś kazanie o znaczeniu silnych sojuszników) - Bezsenność w Chrapkowicach | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

Gdy doprowadzimy Chrapków do kościoła będziemy musieli wygłosić kazanie - ustalamy jego godzinę klikając na ambonę i korzystamy z niej o wybranej porze ("wygłoś kazanie o znaczeniu silnych sojuszników"). [1] W tym czasie Kupiec sprzedaje wisiory - za lepszą lub gorszą cenę. Potrzebujemy wysokiego skupienia, żeby opchnąć kolejne przedmioty. Później wysyłamy jeden z nich do Kapłana (Szkatuła Pocztowa). [2]

Kilka porad:

- żeby zamieść podłogę udajemy się do kościoła i klikamy na Sima

- żeby obejrzeć paczkę nie musimy wykonywać obowiązków (wbrew temu co sugeruje informacja), wystarczy zamieść podłogę i poczekać

- w przypadku braku zwierciadła (potrzebnego do wypełnienia jednego z celów), możemy skorzystać z luster umieszczonych w innych budynkach lub kupić sobie jedno z nich

- eliksir do wypicia pojawi się w ekwipunku

2 - Bezsenność w Chrapkowicach | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry
W późniejszej części misji trafimy na wybór - Kupiec będzie mógł zaufać nieznajomemu z cmentarza (potężny sojusznik) lub zerwać z nim kontakty (to nie jest ktoś, z kim należy się zadawać) - Bezsenność w Chrapkowicach | Misje w The Sims Średniowiecze - The Sims: Średniowiecze - poradnik do gry

W późniejszej części misji trafimy na wybór - Kupiec będzie mógł zaufać nieznajomemu z cmentarza (potężny sojusznik) lub zerwać z nim kontakty (to nie jest ktoś, z kim należy się zadawać). [1] Na koniec będziemy musieli odwiedzić dwa miejsca, w których pojawiły się nowe obiekty. [2]