Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rosjanie #07 | Original War poradnik Original War

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

07: Lisia Nora

Jak zwykle szybkie myślenie jest nieodzowne i w tej misji, jeśli chce się dostać medal - Rosjanie #07 | Original War - Original War - poradnik do gry

Jak zwykle szybkie myślenie jest nieodzowne i w tej misji, jeśli chce się dostać medal. Siły przeciwnika nie są jednak zbyt duże i można sobie łatwo z nimi poradzić. Pewnym utrudnieniem mogą się okazać miny - porozstawiane przy głównych szlakach i przed arabską bazą, sprawią masę kłopotów. Oczywiście i na to jest sposób - "tylne wejście".

Cele misji:

1) Zniszcz nowy Kabul.

Tak się niefortunnie złoży, że Twój brat wpadnie na minę. Będzie go trzeba ratować.

Nowe Cele misji:

2) Towarzysz Wsjewołod Gorki musi przeżyć.

Pędź, czym prędzej, w okolice składu #1 . Przeszkol inżyniera i wybuduj laboratorium (najlepiej niech wszyscy wezmą się do pracy). Następnie przeszkol jednego naukowca (ewentualnie więcej) i biegnij uleczyć zipiącego jeszcze brata. Rozbuduj dalej bazę. Zaraz zjawi się Arab, Raul Xavier i powie coś o wojnie, która nie miała miejsca, a możesz:

  • Wyjaśnić mu, że się myli.
  • Lub tez utrzymać go w błędzie, dzięki czemu zorientujesz się, jak wygląda arabska baza.

Rozpocznij badania technologiczne. Zaraz w miejscu startu pojawi się nowy osobnik, Marszałek Jaszin . Możesz z nim porozmawiać o trapiących Cię sprawach:

  • Masz problem z arabską linią obrony, jednak nie dowiesz się za to nic ciekawego.
  • Masz problem z pułkownikiem Płatonowem i Marszałek powie Ci, że się tym zajmie.
  • Nie masz żadnych problemów i zostaniesz pochwalony.

Potem Marszałek poprosi Cię o pojazd - daj mu jeden. W międzyczasie Xavier wskaże Ci miejsce #2 , skąd możesz mu wydawać rozkazy. A to znaczy:

  • Możesz kazać mu po prostu przejść na naszą stronę.
  • Możesz mu kazać ukraść jeden z ich pojazdów i przejść na naszą stronę.
  • Możesz go jeszcze trochę potrzymać w bazie.

Ja wybrałem ostatnią możliwość, Ty możesz zadecydować inaczej. Uważaj na miny porozstawiane w okolicy. Jeśli Arabowie zorientują się o Twojej obecności, możesz się spodziewać ataków. Jednak posiadane pojazdy z poprzedniej misji powinny załatwić każdego intruza. Do zbierania skrzyń z okolicy najlepiej wybudować odpowiedni pojazd. Pójdzie to szybciej, niźli zbieranie ich samymi inżynierami, nawet przy pomocy małpoludów.

Opracuj jak najszybciej bazooki i wyposaż w nie swoich żołnierzy. Najlepsi mechanicy niech zasiądą za sterami pojazdów, szczególnie tych napędzanych syberytem (z poprzedniej misji). Możesz dobudować kilka, gdyż jakiś zapas tej substancji jeszcze pozostał. Potem przygotuj się na szturm na arabską bazę #3 . Oddziały z bazookami plus grupa zmechanizowana z pomocą naukowców powinna sobie dąć radę, nawet z frontalnym atakiem. Jeśli będą jakieś problemy, zawsze możesz zaatakować piechotą z południa. Kiedy baza prawie legnie w gruzach, przyjdą nowe rozkazy.

Nowe Cele misji:

3) Schwytaj Helke Steyer i nie pozwól jej uciec.

4) Schwytaj Helke żywą.

Na południu, przy drodze gdzie zaczynałeś misję, pojawi się niewielki oddział z Helke na czele. Zawróć więc jednostki atakujące wrogą bazę w okolice własnej i wyeliminuj piechotę. Uważaj na Helke , gdyż musi przeżyć - potem każ naukowcowi ją wyleczyć. Misja zostanie zakończona.