Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Amerykanie #15a | Original War poradnik Original War

15a: Wojna to Pokój

Jasno określone cele misji, spory oddział na początku mogą napawać optymistycznie - Amerykanie #15a | Original War - Original War - poradnik do gry

Jasno określone cele misji, spory oddział na początku mogą napawać optymistycznie. Ale nich nie zwiodą Cię tak banalne środki - misja należy do czołówki, jeśli chodzi o stopień trudności. Trzeba zwracać uwagę na dostępne na misję pojazdy - zmieniają się podczas wybrania innych żołnierzy, a to właśnie one decydują o wygranej. Po prostu najtrudniejszy jest początek - wyrobienie sobie dobrej pozycji do startu. Potem już pójdzie z górki. Postaraj się nie stracić MacMillan'a czy Burłaka .

Przed misją możesz wybrać sobie ludzi. Nie będę wymieniał wszystkich po nazwisku, bo i tak pewnie rozbieżności pomiędzy moimi, a Twoimi dostępnymi pomocnikami są na tym etapie ogromne. Powiem tylko jedno - wybrałem 6 dobrze wyszkolonych mechaników oraz 2 żołnierzy.

Cele misji:

1) Nie pozwól przeciwnikom na opracowanie bomby syberytowej.

Jak wspomniałem na wstępie - najważniejszy i zarazem najtrudniejszy jest początek misji. Otóż trzeba zdobyć bazę przeciwnika korzystając z dostępnych środków. A nie będzie tego za wiele - kilkanaście pojazdów, z czego cztery nienadające się do walki. A plan jest następujący.

Najlepszych mechaników wsadź do najlepszych pojazdów. Musisz posiadać kilka dział oraz wyrzutni, najlepiej na zaawansowanym podwoziu (amerykanie). Wszystkim atakujesz północną cześć bazy Amerykanów #1 . Trzeba to zrobić w taki sposób, aby niszczyć kolejne wieżyczki od strony północnej do południowej. Warto zaopiekować się stojącymi na wzgórzu laboratoriami - cały widz polega na wybiciu 90% ludzi. Potem wjazd do bazy, wykończenie reszty i... komunikat, że baza przeszła w Twoje rączki.

W sumie brzmi to może prosto, ale zapewniam - jest niesamowicie trudne. Po zdobyciu kompleksu trzeba odbudować zniszczone przez atak budynki. Wieżyczki można sobie darować - pojazdy powinny wystarczyć do obrony przed teleportowanymi w miejsce #2 pojazdami z Rosyjskiej bazy #3 . Ewentualnie coś dobudujesz.

Jak to już zwykle bywało, musisz opracować WSZYSTKIE dostępne technologie. Czyli trzeba wybudować laboratoria amerykańskie i rosyjskie. To pomoże w zbadaniu artefaktów (trzeba najpierw opracować odpowiednią technologię w laboratorium syberytowym). To zaś umożliwi korzystanie z dodatkowych pomocy: ZWIAD - możesz zobaczyć, co dzieje się we wskazanym miejscu; DETONACJA SYBERYTU - pozwala zniszczyć każdy obiekt korzystający z technologii syberytowej. Aby zbadać artefakt, trzeba go przewieź w pobliże laboratorium. Potem pozwolić go obejrzeć w laboratorium naukowcom i szaleć do woli.

Bez dobrego zaplecza technologicznego możesz szybko stracić przewagę, jaką daje szybkość działania - Amerykanie #15a | Original War - Original War - poradnik do gry
Bez dobrego zaplecza technologicznego możesz szybko stracić przewagę, jaką daje szybkość działania

 

Kiedy opracujesz Behemota, gigantyczny pojazd sterowany komputerowo, będzie to oznaczać iż nadszedł czas na zakrojone działania. Owe monstra można budować tylko w pobliżu składu / magazynu, ale to żaden problem - budujesz jeden taki budynek w pobliżu bazy wroga i następnie Behemota. Dlaczego trzeba budować w pobliżu przeciwnika? Otóż Behemoty nie mogą pokonywać wzniesień ani wąskich przepraw rzecznych, co czyni je mało mobilnymi. Za to lasy to dla nich żadna przeszkoda.

Warto przed atakiem na Rosjan #3 zająć bazę Arabów #4 . Pamiętaj o pozostawieniu w swojej bazie licznej ochrony! W tym celu wybuduj w punkcie #5 skład, przewieź do niego potrzebne surowce i wyprodukuj co najmniej trzy Behemoty. Wspomóż je mechanikami i zaatakuj arabską bazę. Powinieneś ją bez problemu zdobyć, a przy tym budowlę pozaziemskiej cywilizacji. Jest to cos w rodzaju laboratorium - przewieź tutaj trzeci artefakt i wprowadź do budynku naukowca. Po zbadaniu dostaniesz nową możliwość - MASOWĄ TELEPORTACJE.

Zbierz jak najwięcej Behemotów, innych pojazdów oraz piechoty wokół tej budowli i uruchom teleport. Przedtem rozpoznaj teren przy pomocy "zwiadu" - wprowadź pojazdy do południowej części rosyjskiej bazy. Jeśli nie będziesz w stanie się utrzymać, to wrzuć wszystkich bardziej na południe, przed linie obrony #6 . Potem dobudujesz skład i kilka Behemotów już na wzgórzu (to właśnie na nim stoi rosyjska baza i Behemoty nie mogą na nie wjechać). Jeśli wszystko pójdzie jak trzeba, misja zostanie zakończona sukcesem, a Ty będziesz mógł odetchnąć z ulgą.