Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Original War - poradnik do gry

Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rosjanie #05 | Original War poradnik Original War

05: Szerokie Wody

Tak, szerokie wody - to dobra nazwa dla tej misji - Rosjanie #05 | Original War - Original War - poradnik do gry

Tak, szerokie wody - to dobra nazwa dla tej misji. Ale tak naprawdę trudna ona raczej nie jest - głównie trzeba się spieszyć, główkować i przede wszystkim nie pozwolić nikomu z drużyny zginąć. Budowa nowych pojazdów, które są w stanie zmieść Arabów z powierzchni ziemi zajmie chwilkę, ale ich wykorzystanie to już co innego. A więc nie martw się - możesz się trochę odprężyć, odpocząć. Później na pewno łatwiej nie będzie.

Cele misji:

1) Przedrzyj się do południowo-zachodniego rogu mapy. Każdy z Twoich ludzi powinien posiadać własny wóz. Niezbędne będzie podwozie gąsienicowe.

2) Co najmniej sześciu Twoich ludzi musi przeżyć.

3) Śpiesz się.

Czym prędzej wybuduj w miejscu startu skład (w taki sposób, aby był położony jak najbardziej na południe). Wyślij kilku inżynierów do punktu #1 , gdzie czeka całe mnóstwo skrzyń do przetransportowania. Wybuduj potem szyb naftowy oraz laboratorium. Rozpocznij badania nad językiem małpoludów - znajdziesz kilku w punkcie #2 i #3 . Wyślij tam Dołgowa , który spotka na miejscu amerykańskiego naukowca, Hugh Stevens'a . Zaprowadź nowe znalezisko do Burłaka , co da Ci dwie opcje do wyboru:

  • Zabić go.
  • Pozwolić mu żyć i zyskać dzięki temu cenne informacje.

Amerykanin zostanie zamknięty w składzie, ale ktoś powinien go cały czas pilnować. Jeśli zechcesz, możesz go spokojnie puścić wolno - to lepsze wyjście niż zabić go bez powodu. Czym prędzej zbieraj skrzynie, najlepiej z pomocą małpoludów, odpowiednio do tego przeszkolonych.

Możesz spodziewać się także ataków Arabów, mających swoje umocnienia na wschód od Ciebie #4 . Jeśli podejdziesz bliżej, dostaniesz możliwości wyboru, co zrobić, oraz nowe rozkazy:

  • Poddać się i zakończyć grę.
  • Grać na czas i okłamać Arabów.
  • Powiedzieć, że pokonasz Arabów i tym samym odrzucić ich ofertę o kapitulacji.

Nowe Cele misji:

4) To może być okazja na usuniecie szejka Omara.

Szejka trzeba pokonać za pierwszym podejściem, gdyż inaczej ucieknie. Wróć do bazy, rozbuduj ją, tak, aby wyprodukować co najmniej trzy średnie pojazdy wyposażone w działo (w tym jeden w karabin) na gąsienicowym podwoziu. Teraz zaatakuj obóz - szejk powinien zostać zmieciony z powierzchni ziemi. Zregeneruj się i zaatakuj ponownie, aż do wybicia wszystkich jednostek przeciwnika. Przyjdzie nowy rozkaz.

Nowe Cele misji:

5) Zanim się wycofasz, zniszcz laboratorium.

Dobuduj w bazie po pojeździe dla każdego i ruszaj przez arabską bazę #4 na południe #5 , aż do punktu ewakuacyjnego #6 . Po drodze możesz spotkać patrol, więc bądź uważny. I pamiętaj o zniszczeniu laboratorium. Kiedy wszyscy dojadą na miejsce, misja zostanie zakończona.