Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

1 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
2 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Zaraz po filmiku zaatakuje nas Pantheron [1], a liderem drużyny stanie się Vanille - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Zaraz po filmiku zaatakuje nas Pantheron [1], a liderem drużyny stanie się Vanille . Po walce skręcamy w lewo i zapisujemy grę [2].

3 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Naprzeciwko save pointa znajdziemy skrzynię z 30 gilami [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Naprzeciwko save pointa znajdziemy skrzynię z 30 gilami [1]. Możemy teraz wejść na wyższy poziom, gdzie skręcamy w lewo i zabijamy kilku przeciwników. Oprócz Pantheronów musimy pokonać oddział Zwerg Scandroidów [2].

4 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy skończymy, otwieramy skrzynię z 4x Potion , a następnie ruszamy w stronę zaznaczonego na mapie miejsca - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy skończymy, otwieramy skrzynię z 4x Potion , a następnie ruszamy w stronę zaznaczonego na mapie miejsca. Po drodze otrzymamy przydatną informację na temat atakowania przeciwników [1]. Jeżeli zaskoczymy wroga, będziemy mieli dodatkowy atak na początku walki. W znaczący sposób skraca to czas trwania pojedynku. Zabijamy w ten sposób roboty przed nami i podnosimy Iron Bangle , który dajemy Vanille [2].

5 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po przeskoczeniu przez barykadę, zaatakuje nas kolejny oddział [1], a kilka kroków dalej wrócimy do Snowa - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po przeskoczeniu przez barykadę, zaatakuje nas kolejny oddział [1], a kilka kroków dalej wrócimy do Snowa . Na początku odwracamy się o 180 stopni i otwieramy skrzynię z dwoma Potionami [2].

6 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Wracamy teraz z powrotem, gdzie zapisujemy grę - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Wracamy teraz z powrotem, gdzie zapisujemy grę. Gdy uporamy się z dwoma Pantheronami , używamy pobliskiego mechanizmu [1], żeby wrócić ponownie do Lightning. Otrzymujemy teraz informację o aerozolach [2]. Są to specjalne przedmioty używane poza walką, które zwiększają nasze umiejętności lub utrudniają wykrycie przez przeciwnika. Używamy ich wciskając L1, a następnie A.

7 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po zapoznaniu się z nową zdolnością idziemy prosto [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po zapoznaniu się z nową zdolnością idziemy prosto [1]. Zapisujemy grę i atakujemy przeciwnika z zaskoczenia używając Deceptisola . Używamy go na Pantheronach , bo słabsze roboty możemy zaskoczyć bez niego. W pobliskiej skrzyni znajdziemy Phoenix Down [2].

8 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy pójdziemy dalej zaatakuje nas Myrmidon [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy pójdziemy dalej zaatakuje nas Myrmidon [1]. Podczas walki uważamy, żeby nie zapomnieć użyć Potiona w dobrym momencie. Wchodzimy po schodach, a na górze otwieramy następną skrzynię z Gladiusem w środku [2]. Oczywiście szybko dajemy go do ręki Lightning .

9 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na szczycie ponownie używamy Deceptisol i atakujemy dużego robota - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na szczycie ponownie używamy Deceptisol i atakujemy dużego robota. Po kilku krokach zostaniemy przeniesieni do Snowa . Tak jak poprzednio odwracamy się i idziemy prosto. Dojdziemy w ten sposób do skrzyni z dwoma Potionami [1]. Wracamy na początek, a po kilku krokach atakujemy mały oddział wrogów [2].

10 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy walka się skończy używamy mechanizmu obok [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy walka się skończy używamy mechanizmu obok [1]. Możemy teraz wejść na windę, która nadjechała z góry [2].

11 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Jako Vanille odwracamy się o 180 stopni i przeskakujemy blokującą drogę barykadę [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Jako Vanille odwracamy się o 180 stopni i przeskakujemy blokującą drogę barykadę [1]. Zaraz z prawej strony zobaczymy oddział robotów chroniący skrzyni, którą niestety już wcześniej opróżniliśmy [2].

12 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Skręcamy w lewo i zabijamy kolejnych przeciwników - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Skręcamy w lewo i zabijamy kolejnych przeciwników. Obok znajdziemy save point, a stamtąd ruszamy do centralnego pomieszczenia lokacji. Po zabiciu grupki robotów [1] otwieramy skrzynie, w której znajdziemy Fortisol [2].

13 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Dalszą drogę blokują nam dwa Pantherony [1][2] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Dalszą drogę blokują nam dwa Pantherony [1][2]. Pokonujemy je szybko i wchodzimy do korytarza.

14 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Z drugiej strony znajdziemy następny save point - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Z drugiej strony znajdziemy następny save point. Gdy zapiszemy grę, atakujemy kolejnych przeciwników. Dotrzemy w ten sposób do skrzyni, w której jest 100 gilów [1]. Podnosimy monety i biegniemy dalej. Czeka nas teraz walka z Ghulami [2].