Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
2 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Zaraz po filmiku zaatakuje nas Pantheron [1], a liderem drużyny stanie się Vanille - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Zaraz po filmiku zaatakuje nas Pantheron [1], a liderem drużyny stanie się Vanille . Po walce skręcamy w lewo i zapisujemy grę [2].

3 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Naprzeciwko save pointa znajdziemy skrzynię z 30 gilami [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Naprzeciwko save pointa znajdziemy skrzynię z 30 gilami [1]. Możemy teraz wejść na wyższy poziom, gdzie skręcamy w lewo i zabijamy kilku przeciwników. Oprócz Pantheronów musimy pokonać oddział Zwerg Scandroidów [2].

4 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy skończymy, otwieramy skrzynię z 4x Potion , a następnie ruszamy w stronę zaznaczonego na mapie miejsca - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy skończymy, otwieramy skrzynię z 4x Potion , a następnie ruszamy w stronę zaznaczonego na mapie miejsca. Po drodze otrzymamy przydatną informację na temat atakowania przeciwników [1]. Jeżeli zaskoczymy wroga, będziemy mieli dodatkowy atak na początku walki. W znaczący sposób skraca to czas trwania pojedynku. Zabijamy w ten sposób roboty przed nami i podnosimy Iron Bangle , który dajemy Vanille [2].

5 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po przeskoczeniu przez barykadę, zaatakuje nas kolejny oddział [1], a kilka kroków dalej wrócimy do Snowa - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po przeskoczeniu przez barykadę, zaatakuje nas kolejny oddział [1], a kilka kroków dalej wrócimy do Snowa . Na początku odwracamy się o 180 stopni i otwieramy skrzynię z dwoma Potionami [2].

6 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Wracamy teraz z powrotem, gdzie zapisujemy grę - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Wracamy teraz z powrotem, gdzie zapisujemy grę. Gdy uporamy się z dwoma Pantheronami , używamy pobliskiego mechanizmu [1], żeby wrócić ponownie do Lightning. Otrzymujemy teraz informację o aerozolach [2]. Są to specjalne przedmioty używane poza walką, które zwiększają nasze umiejętności lub utrudniają wykrycie przez przeciwnika. Używamy ich wciskając L1, a następnie A.

7 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po zapoznaniu się z nową zdolnością idziemy prosto [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po zapoznaniu się z nową zdolnością idziemy prosto [1]. Zapisujemy grę i atakujemy przeciwnika z zaskoczenia używając Deceptisola . Używamy go na Pantheronach , bo słabsze roboty możemy zaskoczyć bez niego. W pobliskiej skrzyni znajdziemy Phoenix Down [2].

8 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy pójdziemy dalej zaatakuje nas Myrmidon [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy pójdziemy dalej zaatakuje nas Myrmidon [1]. Podczas walki uważamy, żeby nie zapomnieć użyć Potiona w dobrym momencie. Wchodzimy po schodach, a na górze otwieramy następną skrzynię z Gladiusem w środku [2]. Oczywiście szybko dajemy go do ręki Lightning .

9 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na szczycie ponownie używamy Deceptisol i atakujemy dużego robota - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na szczycie ponownie używamy Deceptisol i atakujemy dużego robota. Po kilku krokach zostaniemy przeniesieni do Snowa . Tak jak poprzednio odwracamy się i idziemy prosto. Dojdziemy w ten sposób do skrzyni z dwoma Potionami [1]. Wracamy na początek, a po kilku krokach atakujemy mały oddział wrogów [2].

10 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy walka się skończy używamy mechanizmu obok [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy walka się skończy używamy mechanizmu obok [1]. Możemy teraz wejść na windę, która nadjechała z góry [2].

11 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Jako Vanille odwracamy się o 180 stopni i przeskakujemy blokującą drogę barykadę [1] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Jako Vanille odwracamy się o 180 stopni i przeskakujemy blokującą drogę barykadę [1]. Zaraz z prawej strony zobaczymy oddział robotów chroniący skrzyni, którą niestety już wcześniej opróżniliśmy [2].

12 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Skręcamy w lewo i zabijamy kolejnych przeciwników - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Skręcamy w lewo i zabijamy kolejnych przeciwników. Obok znajdziemy save point, a stamtąd ruszamy do centralnego pomieszczenia lokacji. Po zabiciu grupki robotów [1] otwieramy skrzynie, w której znajdziemy Fortisol [2].

13 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Dalszą drogę blokują nam dwa Pantherony [1][2] - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Dalszą drogę blokują nam dwa Pantherony [1][2]. Pokonujemy je szybko i wchodzimy do korytarza.

14 - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Z drugiej strony znajdziemy następny save point - Chapter II (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Z drugiej strony znajdziemy następny save point. Gdy zapiszemy grę, atakujemy kolejnych przeciwników. Dotrzemy w ten sposób do skrzyni, w której jest 100 gilów [1]. Podnosimy monety i biegniemy dalej. Czeka nas teraz walka z Ghulami [2].

Podobało się?

0

Final Fantasy XIII

17 grudnia 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl