Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

1 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
2 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na początku standardowo zapisujemy grę i biegniemy cały czas prosto zabijając napotkaną faunę i florę - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na początku standardowo zapisujemy grę i biegniemy cały czas prosto zabijając napotkaną faunę i florę.

3 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Zraz obok dużego żółtego gluta [1] znajdziemy pierwszą skrzynię, a w niej Partisan - nową broń Fang [2] - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Zraz obok dużego żółtego "gluta" [1] znajdziemy pierwszą skrzynię, a w niej Partisan - nową broń Fang [2].

4 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kilka kroków dalej dotrzemy do Hope , gdzie rozpocznie się walka z Eidolonem Alexandrem [1] [2] - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kilka kroków dalej dotrzemy do Hope , gdzie rozpocznie się walka z Eidolonem Alexandrem [1] [2]. Żeby zdobyć tego summona zaczynamy od paradygmatu Evened Odds . Po skończonym buffowaniu leczymy się, a następnie przystępujemy do natarcia Ravagerami . Powtarzamy operacje aż pasek przeciwnika się naładuje. W nagrodę za pokonanie summona, pasek ATB Hope powiększy się o kolejny fragment.

5 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Czas wyruszyć na bardziej otwartą przestań [1] - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Czas wyruszyć na bardziej otwartą przestań [1]. Zaraz na początku poznamy nowy element gry - kamienie Cie'th [2]. Są to Cie'th w ostatniej fazie przemiany, od których możemy otrzymywać różne zadania. Należy jednak pamiętać, że w tym samym momencie możemy mieć tylko jedną aktywną misję. Pełna lista zadań znajduje się w dalszej części poradnika.

6 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Aktywujemy teraz pierwszy kamień i ruszamy prosto do zaznaczonej na mapie czerwonej gwiazdki - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Aktywujemy teraz pierwszy kamień i ruszamy prosto do zaznaczonej na mapie czerwonej gwiazdki. Po drodze powinniśmy zobaczyć skrzynię, w której znajdziemy broń Vanille - Rod of Throne [2].

7 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy uporamy się z Ectopuddingiem [1], misja zostanie wykonana i pojawi się kolejna - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy uporamy się z Ectopuddingiem [1], misja zostanie wykonana i pojawi się kolejna. Ją również akceptujemy. Tym razem naszym celem jest stado Gorgonopsidów [2], które w grupie mogą być na prawdę groźne. Atak z zaskoczenia jest wskazany, ale nawet bez niego dwóch Mediców i Sentinel powinno dać radę.

8 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po walce podchodzimy do kolejnego pobliskiego kamienia [1] - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po walce podchodzimy do kolejnego pobliskiego kamienia [1]. Idąc do następnego zaznaczonego celu trzymamy się prawej strony. Znajdziemy w ten sposób skrzynię chronioną przez kilka Rangda [2].

9 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W środku leży Zephyr Ring [1] - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W środku leży Zephyr Ring [1]. Dalsza droga jest bardzo długa, ale cóż takie uroki otwartego świata. Gdy dojdziemy do rzeczki przepływającej w poprzek wąwozu, warto zajrzeć w prawo [2].

10 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Tuż obok wodospadu jest następny kufer, a w nim Rune Bracelet [1] - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Tuż obok wodospadu jest następny kufer, a w nim Rune Bracelet [1]. Po dobiegnięciu na miejsce zabijamy stwora, zapisujemy grę i ruszamy dalej do żółtego punktu na mapie. Znajdziemy przy okazji kolejną skrzynię, a w niej Diabolic Tails [2].

11 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy filmik się skończy, bierzemy następną misję, a później ruszamy we wskazanym kierunku - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy filmik się skończy, bierzemy następną misję, a później ruszamy we wskazanym kierunku. Warto też zauważyć, że kamień, od którego dostaliśmy misję jest tzw. Waypointem [1]. Są to porozrzucane po Gran Puse teleporty umożliwiające szybkie przemieszczanie po planecie, ale żeby z nich korzystać musimy znaleźć przynajmniej dwie takie rzeźby. Po zejściu na niższy poziom, odwracamy się i idziemy wąską ścieżką do ukrytego kufra. Znajdziemy w nim Esoteric Oil [2].

12 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kolejna skrzynia jest kilka kroków w prawo od następnego save pointa - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kolejna skrzynia jest kilka kroków w prawo od następnego save pointa. Chroni jej nowy latający stwór zwany Svarogiem [2].

13 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W nagrodę za jego pokonanie dostaniemy Rune Bracelet [1] - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W nagrodę za jego pokonanie dostaniemy Rune Bracelet [1]. Dalsza podróż powinna minąć bez większych niespodzianek. Po dotarciu do skrzyżowania trzymamy się lewej strony. W ten sposób znajdziemy skrzynię z 1827 gilami [2].

14 - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Walka kończąca questa nie jest jakoś szczególnie trudna, ale może potrwać, bo przeciwników jest sporo i są odporni na większość ataków - Chapter XI (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Walka kończąca questa nie jest jakoś szczególnie trudna, ale może potrwać, bo przeciwników jest sporo i są odporni na większość ataków.