Świetne gry, którym zaszkodziły bugi
Błędy i bugi to zmora wielu gier. Na szczęście są tytuły, które mimo problemów poradziły sobie. Dziś nie będziemy im poświęcać czasu. Wybraliśmy gry dobre, które z powodu błędów nie mogły rozwinąć w pełni skrzydeł.
Spis treści
- Świetne gry, którym zaszkodziły bugi
- Cyberpunk 2077
- Vampire: The Masquerade – Bloodlines
- Fallout 4
- Total War: Rome II
- Batman: Arkham Knight na PC
- Battlefield 4
- Driveclub
- X Rebirth
- Halo: The Master Chief Collection
- Grand Theft Auto 4 na PC
- Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords
Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords
Data premiery: 6 grudnia 2004
Platformy: PC, Xbox, iOS, Android
Producent: Obsidian Entertainment
Wydawca: LucasArts
W tym zestawieniu nie mogło oczywiście zabraknąć Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords, które ma za sobą tragiczną historię developingu, niewykorzystanego do końca potencjału oraz gigantycznych ambicji przy małym budżecie i kilku miesiącach, jakie dostało studio Obsidian Entertainment na zrobienie gry. KotORII zadebiutował w terminie, ale okupiono to wieloma błędami i masą wyciętej zawartości.
Podobnie jak w przypadku wspomnianego kilka stron temu Vampire: The Masquerade – Bloodlines, tak i tutaj produkt końcowy, mimo że daleko mu do ukończonej gry, ma status kultowego RPG, który trudno podważyć. Niestety, Obsidian nie miał okazji połatać swego dzieła, więc przez lata byliśmy skazani na fabularną perfekcję psutą przez warstwę techniczną. I gdyby nie fani, którzy po długim czasie wypuścili modyfikację eliminującą ogrom błędów i przywracającą skasowaną zawartość, Knights of the Old Republic II pozostawałoby jednym z największych wyrzutów branży (nadal nim jest, jeśli nie weźmie się pod uwagę wysiłku fanów), którego zmarnowaną szansę trudno byłoby przeboleć.
O AUTORZE
Poza serwisem GRYOnline.pl znajdziecie mnie także na Glitch.com.pl, gdzie wraz z grupką znajomych piszemy o mniej popularnych tytułach. Jeśli jesteś fanem takich gier, to lepiej trafić nie mogłeś.